| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zamówienia publiczne   Zakup usług
 |  
| 
 |  
Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022
  Ogłoszenie nr 772177-N-2020 z dnia 28.12.2020 r. 
 
Ogłoszenie o zamówieniu 
Usługi 
Podstawa prawna: 
Dyrektywa 2014/24/UE 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca 
I.1) 
Nazwa i adresy 
Oficjalna nazwa: Gmina Olecko Adres pocztowy: Plac Wolności 3Miejscowość: Olecko Kod NUTS: PL623 Ełcki Kod pocztowy: 19-400Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 875202168Faks: +48 875202558Adresy internetowe:Główny adres: www.um.olecko.pl 
I.3) 
Komunikacja 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://umolecko.pl 
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej 
I.4) 
Rodzaj instytucji zamawiającej 
Organ władzy regionalnej lub lokalnej 
I.5) 
Główny przedmiot działalności 
Ogólne usługi publiczne 
Sekcja II: Przedmiot 
II.1) 
Wielkość lub zakres zamówienia 
II.1.1) 
Nazwa: 
Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022 
Numer referencyjny: GKO.271.6.2020 
II.1.2) 
Główny kod CPV 
90620000 Usługi odśnieżania 
II.1.3) 
Rodzaj zamówienia 
Usługi 
II.1.4) 
Krótki opis: 
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6) 
II.1.5) 
Szacunkowa całkowita wartość 
Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR 
II.1.6) 
Informacje o częściach 
2 / 5 
To zamówienie podzielone jest na części: nie 
II.2) 
Opis 
II.2.2) 
Dodatkowy kod lub kody CPV 
45233142 Roboty w zakresie naprawy dróg 
II.2.3) 
Miejsce świadczenia usług 
Kod NUTS: PL623 Ełcki 
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: 
Gmina Olecko 
II.2.4) 
Opis zamówienia: 
. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6) 
2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie gminy Olecko, polega na: 
1) dostawie kruszywa 
2) profilowaniu nawierzchni drogi 
3) zruszeniu nawierzchni drogi 
4) wbudowaniu kruszywa 
3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności: 
1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); 
2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 
3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; 
4) pełnienie całodobowych dyżurów. 
4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę 
lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane 
z wykonywaniem usługi, czyli kierowców i operatorów sprzętu wymaganego przez zamawiającego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego 
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy 
II.2.5) 
Kryteria udzielenia zamówienia 
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia 
II.2.6) 
Szacunkowa wartość 
Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR 
II.2.7) 
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów 
Początek: 01/03/2021 
Koniec: 31/12/2022 
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie 
3 / 5 
II.2.10) 
Informacje o ofertach wariantowych 
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie 
II.2.11) 
Informacje o opcjach 
Opcje: nie 
II.2.13) 
Informacje o funduszach Unii Europejskiej 
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 
II.2.14) 
Informacje dodatkowe 
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym 
III.1) 
Warunki udziału 
III.1.1) 
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego 
Wykaz i krótki opis warunków: 
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań; 
III.1.2) 
Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł); 
III.1.3) 
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe 
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ, że dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiada niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: przynajmniej dwie wywrotki o ładowności 10 t każda, równiarka samobieżna o mocy minimalnej 100kW do wyrównywania kruszywa, sprzęt rolniczy (brony, glebogryzarki, kultywatory) do mieszania i spulchniania nawierzchni, walec wibracyjny do zagęszczenia wbudowanego kruszywa, przewoźnym zbiornikiem na wodę, wyposażonym w urządzenia do rozpryskiwania wody, 7 odrębnych jednostek sprzętowych (samochód ciężarowy lub ciągnik) z pługami odśnieżnymi oraz jedną odrębną jednostką sprzętową piaskarka lub kolejny ciągnik z rozrzutnikiem przystosowanymi do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi i solą. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usług utrzymania dróg winny być wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie drogą internetową dane o bieżącej lokalizacji pojazdów na e-mapie do komputera Zamawiającego (dwa stanowiska). Aktualizacja położenia powinna być zarejestrowana z częstotliwością do 1 minuty. 
Dodatkowo Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizował usługi remontów dróg o wartości umowy nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto i usługi odśnieżania o wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. 
III.2) 
Warunki dotyczące zamówienia 
III.2.2) 
Warunki realizacji umowy: 
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4. 
W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 
Sekcja IV: Procedura 
IV.1) 
Opis 
4 / 5 
IV.1.1) 
Rodzaj procedury 
Procedura otwarta 
IV.1.3) 
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów 
IV.1.8) 
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) 
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie 
IV.2) 
Informacje administracyjne 
IV.2.2) 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału 
Data: 29/01/2021 
Czas lokalny: 10:00 
IV.2.3) 
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom 
IV.2.4) 
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: 
Polski 
IV.2.6) 
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą 
Oferta musi zachować ważność do: 30/03/2021 
IV.2.7) 
Warunki otwarcia ofert 
Data: 29/01/2021 
Czas lokalny: 10:30 
Miejsce: 
19-400 Olecko, Plac Wolności 3 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające 
VI.1) 
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia 
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak 
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: 
IV kwartał 2022 roku 
VI.2) 
Informacje na temat procesów elektronicznych 
Stosowane będą zlecenia elektroniczne 
VI.3) 
Informacje dodatkowe: 
VI.4) 
Procedury odwoławcze 
VI.4.1) 
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze 
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
VI.4.2) 
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne 
5 / 5 
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
VI.4.4) 
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
VI.5) 
Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 
23/12/2020
  Data wprowadzenia: 2020-12-28 1326 Data upublicznienia: 2020-12-28 Art. czytany: 1743 razy
  
 |  
 
 |  
» ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 118924 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» SIWZ - rozmiar: 83080 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» załączniki - rozmiar: 909504 bajtów Typ pliku: application/x-zip-compressed
 |  
» Załącznik nr 10 - JEDZ - rozmiar: 91646 bajtów Typ pliku: application/x-zip-compressed
 |  
 Wiadomość wprowadził: Przemysław Drozd
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |