Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022 2020-12-28 1326 Art. czytany: 1317 razy Ogłoszenie nr 772177-N-2020 z dnia 28.12.2020 r. Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Olecko Adres pocztowy: Plac Wolności 3Miejscowość: Olecko Kod NUTS: PL623 Ełcki Kod pocztowy: 19-400Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 875202168Faks: +48 875202558Adresy internetowe:Główny adres: www.um.olecko.pl I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://umolecko.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5) Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w latach 2021-2022 Numer referencyjny: GKO.271.6.2020 II.1.2) Główny kod CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6) II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR II.1.6) Informacje o częściach 2 / 5 To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2) Opis II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 45233142 Roboty w zakresie naprawy dróg II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Olecko II.2.4) Opis zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg zamiejskich oraz remonty bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko (mapa ilustrująca teren Gminy Olecko - załącznik nr 6) 2. Zakres rzeczowy usług związanych z remontem bieżącym dróg gruntowych na terenie gminy Olecko, polega na: 1) dostawie kruszywa 2) profilowaniu nawierzchni drogi 3) zruszeniu nawierzchni drogi 4) wbudowaniu kruszywa 3. Zakres rzeczowy usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg zamiejskich na terenie Gminy Olecko obejmuje w szczególności: 1) likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury); 2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; 4) pełnienie całodobowych dyżurów. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli kierowców i operatorów sprzętu wymaganego przez zamawiającego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 557 672.42 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2021 Koniec: 31/12/2022 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie 3 / 5 II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań; III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł); III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ, że dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiada niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt lub ma zapewniony dostęp do sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: przynajmniej dwie wywrotki o ładowności 10 t każda, równiarka samobieżna o mocy minimalnej 100kW do wyrównywania kruszywa, sprzęt rolniczy (brony, glebogryzarki, kultywatory) do mieszania i spulchniania nawierzchni, walec wibracyjny do zagęszczenia wbudowanego kruszywa, przewoźnym zbiornikiem na wodę, wyposażonym w urządzenia do rozpryskiwania wody, 7 odrębnych jednostek sprzętowych (samochód ciężarowy lub ciągnik) z pługami odśnieżnymi oraz jedną odrębną jednostką sprzętową piaskarka lub kolejny ciągnik z rozrzutnikiem przystosowanymi do posypywania dróg materiałami uszarstniającymi i solą. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usług utrzymania dróg winny być wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie drogą internetową dane o bieżącej lokalizacji pojazdów na e-mapie do komputera Zamawiającego (dwa stanowiska). Aktualizacja położenia powinna być zarejestrowana z częstotliwością do 1 minuty. Dodatkowo Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizował usługi remontów dróg o wartości umowy nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto i usługi odśnieżania o wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis 4 / 5 IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 29/01/2021 Czas lokalny: 10:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/03/2021 IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 29/01/2021 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3 Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: IV kwartał 2022 roku VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą zlecenia elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne 5 / 5 Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676Państwo: Polska E-mail: [email protected] Tel.: +48 22458701Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/12/2020 |