| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Spółki gminne   Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.   PRZETARGI   ZAPYTANIA OFERTOWE
 |  
| 
 |  
Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie wniosków aplikacyjnych (dotacja i pożyczka) do Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020
  Olecko, dnia 22.10.2020 r. 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE 
 
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olecku; 19-400 Olecko,  
ul. Składowa 7 tel./fax 87 520 26 61 
e-mail: [email protected], [email protected] 
NIP: 8470000303    KRS: 0000066976    REGON: 790319959 
 
zaprasza do złożenia oferty 
 
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na dostawy, usługi lub roboty budowlane poniżej wartości 30 000 euro. 
 
1.	Przedmiot zamówienia:  
Opracowanie wniosków aplikacyjnych (dotacja i pożyczka) do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego  
na lata 2014–2020. 
Działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych 
 
2.	Opis przedmiotu zamówienia. 
Zakres zapytania obejmuje: 
	opracowanie koncepcji budowy instalacji fotowoltaicznych na dachach kotłowni należących do PEC Olecko (dwie instalacje do 50 kWp) 
	wyliczenie nakładów inwestycyjnych 
	opracowanie wniosku aplikacyjnego i Studium Wykonalności 
	skompletowanie i złożenie pełnej dokumentacji konkursowej i wniosku o finansowanie, 
	odpowiedzi na zapytania i uwagi instytucji finansującej 
	współudział w spotkaniach z instytucją finansującą 
 
3.	Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
 
4.	Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 
 
5.	Termin wykonania zamówienia: 04.12.2020 r. 
6.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2)	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 
3)	oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  
4)	oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  
 
Dokumenty Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść przez osobę upoważnioną.  
 
7.	Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 
1.	Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje i zapytania   Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie lub drogą mailową.  
2.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.  
3.	Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień. 
4.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. 
5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców     wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 
6.	Zamawiający poprawia w tekście oferty: 
a)	oczywiste omyłki pisarskie, 
b)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 
c)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.  
 
8.	Warunki udziału w postępowaniu. 
Wiedza i doświadczenie - referencje 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
a)	Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania minimum 2 zadań inwestycyjnych - w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej do pozyskania środków krajowych i UE (dotacje, pożyczki preferencyjne) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych.  
b)	Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania minimum 2 zadań inwestycyjnych - w zakresie pozyskania środków krajowych i UE (dotacje, pożyczki preferencyjne) w wysokości min. 50% wartości inwestycji – w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych. 
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty referencji. 
 
9.	Wskazanie osób do kontaktu z Wykonawcami. 
Marcin Małecki – Prezes Zarządu  
tel./fax 87 520 26 61;  
e-mail: [email protected] 
 
10.	Termin związania ofertą. 
1.	Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 
2.	Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.  
 
11.	Opis sposobu przygotowania oferty. 
1.	Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2.	Wszystkie zapisane strony oferty winny być kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę/osoby upoważnione. Brak numeracji lub parafowania (stron) nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.  
3.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
4.	Ofertę podpisuje osoba/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo osoby upoważnione, przy czym upoważnienie musi być załączone do oferty. 
5.	Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy: 
a)	jej treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego, 
b)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
c)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
d)	zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
e)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki,  
 
12.	Oferta musi zawierać.  
1.	Wypełniony „Druk oferty”. 
2.	Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.  VI niniejszego Zapytania ofertowego. 
 
13.	Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 
1.	Termin składania ofert w formie pisemnej upływa dnia 30.10.2020 r. do godz. 10oo w sekretariacie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olecku.; 19-400 Olecko, Ul. Składowa 7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie: z nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą przedmiotu zamówienia. 
2.	Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2020 r. o godz. 1005 w sekretariacie Zamawiającego.  
 
14.	Kryteria oceny ofert z określeniem ich procentowego znaczenia. 
Cena           - 100%  
Za cenę oferty przyjmuje się łączną wartość brutto (z podatkiem VAT) 
 
15.	Istotne postanowienie po zakończeniu postępowania.  
1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę i podpisze niezwłocznie umowę (wzór umowy stanowi załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego). 
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez rozstrzygnięcia i podania przyczyny, jak również dalszych negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę lub unieważnienia postępowania, bez prawa roszczeń Wykonawców do zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu (przygotowania oferty). 
 
Załączniki: 
 
Zał. Nr 1 – Druk oferty wraz z oświadczeniami. 
Zał. Nr 2 – Istotne postanowienia umowne 
 
 
ZATWIERDZAM: 
Marcin Małecki
  Data wprowadzenia: 2020-10-22 0928 Data upublicznienia: 2020-10-22 Art. czytany: 1720 razy
  
 |  
 
 |  
» Formularz ofertowy - rozmiar: 23256 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» Istotne postanowienia umowne - rozmiar: 219889 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Agnieszka Zyskowska
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |