Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie wniosków aplikacyjnych (dotacja i pożyczka) do Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 2020-10-22 0928 Art. czytany: 1280 razy Olecko, dnia 22.10.2020 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olecku; 19-400 Olecko, ul. Składowa 7 tel./fax 87 520 26 61 e-mail: [email protected], [email protected] NIP: 8470000303 KRS: 0000066976 REGON: 790319959 zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na dostawy, usługi lub roboty budowlane poniżej wartości 30 000 euro. 1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie wniosków aplikacyjnych (dotacja i pożyczka) do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020. Działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych 2. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zapytania obejmuje: opracowanie koncepcji budowy instalacji fotowoltaicznych na dachach kotłowni należących do PEC Olecko (dwie instalacje do 50 kWp) wyliczenie nakładów inwestycyjnych opracowanie wniosku aplikacyjnego i Studium Wykonalności skompletowanie i złożenie pełnej dokumentacji konkursowej i wniosku o finansowanie, odpowiedzi na zapytania i uwagi instytucji finansującej współudział w spotkaniach z instytucją finansującą 3. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Termin wykonania zamówienia: 04.12.2020 r. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 3) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść przez osobę upoważnioną. 7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje i zapytania Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie lub drogą mailową. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. 3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający poprawia w tekście oferty: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. Warunki udziału w postępowaniu. Wiedza i doświadczenie - referencje Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania minimum 2 zadań inwestycyjnych - w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej do pozyskania środków krajowych i UE (dotacje, pożyczki preferencyjne) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych. b) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania minimum 2 zadań inwestycyjnych - w zakresie pozyskania środków krajowych i UE (dotacje, pożyczki preferencyjne) w wysokości min. 50% wartości inwestycji – w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty referencji. 9. Wskazanie osób do kontaktu z Wykonawcami. Marcin Małecki – Prezes Zarządu tel./fax 87 520 26 61; e-mail: [email protected] 10. Termin związania ofertą. 1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszystkie zapisane strony oferty winny być kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę/osoby upoważnione. Brak numeracji lub parafowania (stron) nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Ofertę podpisuje osoba/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo osoby upoważnione, przy czym upoważnienie musi być załączone do oferty. 5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy: a) jej treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) zawiera błędy w obliczeniu ceny, e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, 12. Oferta musi zawierać. 1. Wypełniony „Druk oferty”. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. VI niniejszego Zapytania ofertowego. 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1. Termin składania ofert w formie pisemnej upływa dnia 30.10.2020 r. do godz. 10oo w sekretariacie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olecku.; 19-400 Olecko, Ul. Składowa 7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie: z nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą przedmiotu zamówienia. 2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2020 r. o godz. 1005 w sekretariacie Zamawiającego. 14. Kryteria oceny ofert z określeniem ich procentowego znaczenia. Cena - 100% Za cenę oferty przyjmuje się łączną wartość brutto (z podatkiem VAT) 15. Istotne postanowienie po zakończeniu postępowania. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę i podpisze niezwłocznie umowę (wzór umowy stanowi załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez rozstrzygnięcia i podania przyczyny, jak również dalszych negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę lub unieważnienia postępowania, bez prawa roszczeń Wykonawców do zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu (przygotowania oferty). Załączniki: Zał. Nr 1 – Druk oferty wraz z oświadczeniami. Zał. Nr 2 – Istotne postanowienia umowne ZATWIERDZAM: Marcin Małecki |