Dostawa, instalacja oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach projektu „e-Gmina Olecko”
  Polska-Olecko: Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) 
 
2018/S 100-229752 
 
Ogłoszenie o zamówieniu 
 
Dostawy 
Dyrektywa 2004/18/WE 
 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca 
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe 
 
Gmina Olecko 
pl. Wolności 3 
Punkt kontaktowy: 19-400 Olecko, pl. Wolności 3 
19-400 Olecko 
Polska 
Tel.: +48 875202168 
E-mail: [email protected] 
Faks: +48 875202558 
 
Adresy internetowe: 
 
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.olecko.pl 
 
Dostęp elektroniczny do informacji: http://umolecko.bip.doc.pl/ 
 
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) 
 
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) 
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) 
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej 
Organ władzy regionalnej lub lokalnej 
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności 
Ogólne usługi publiczne 
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających 
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie 
 
Sekcja II: Przedmiot zamówienia 
II.1)Opis 
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: 
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach projektu „e-Gmina Olecko” 
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług 
Dostawy 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Urząd Miejski w Olecku 
Kod NUTS 
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego 
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej 
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „e-Gmina Olecko” wraz z infrastrukturą informatyczną:. 
1) dostawa i instalacja sprzętu aktywnego, serwerowego i komputerowego, a także oprogramowania biurowego w zakresie: 
a) przełącznik LAN 48-portowy – 2 sztuki, 
b) przełącznik LAN 48-portowy PoE+ – 1 sztuka, 
c) przełącznik LAN 24-portowy PoE+ – 1 sztuka, 
d) system analizy ruchu sieciowego – 1 sztuka, 
e) serwer – 2 sztuki pracujące w trybie HA, 
f) serwerowy system operacyjny – 1 komplet, 
g) macierz dyskowa – 1 sztuka, 
h) przełącznik Fibre Channel – 1 sztuka, 
i) stacjonarny zestaw komputerowy – 33 sztuki, 
j) pakiet oprogramowania biurowego – 33 sztuki, 
k) skaner – 1 sztuka, 
l) rozbudowa istniejącego UPS o dodatkowe moduły bateryjne – 2 sztuki, 
m) system obejmujący serwer telekomunikacyjny z rejestratorem rozmów – 1 komplet, 
2) dostawa, instalacja zintegrowanego systemu informatycznego niezbędnego do uruchomienia nowych usług elektronicznych, obejmującego: 
a) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie podatków lokalnych, 
b) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami, 
c) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opat lokalnych, 
d) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji, 
e) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie możliwość składania elektronicznych formularzy oraz obsługa dokumentów i spraw. 
f) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie wykonania budżetu oraz wymiany informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą, 
g) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta, 
h) Moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych, 
i) Rozwiązania IT w administracji, służące cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych - systemy płacowo–kadrowe, 
j) Portal lnteresanta, 
k) Repozytorium Dokumentów, 
3) wykonanie szkoleń i parametryzacja systemu. 
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 
 
48613000, 48612000, 48517000, 48442000, 48600000, 48422000, 48900000, 72246000, 72268000, 72265000, 72263000, 72262000, 72261000, 79212200, 80511000, 30200000, 48822000, 30213300, 48000000, 31122000 
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) 
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie 
II.1.8)Części 
To zamówienie podzielone jest na części: nie 
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych 
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie 
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia 
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: 
1) dostawa i instalacja sprzętu aktywnego, serwerowego i komputerowego, a także oprogramowania biurowego w zakresie: 
a) przełącznik LAN 48-portowy – 2 sztuki, 
b) przełącznik LAN 48-portowy PoE+ – 1 sztuka, 
c) przełącznik LAN 24-portowy PoE+ – 1 sztuka, 
d) system analizy ruchu sieciowego – 1 sztuka, 
e) serwer – 2 sztuki pracujące w trybie HA, 
f) serwerowy system operacyjny – 1 komplet, 
g) macierz dyskowa – 1 sztuka, 
h) przełącznik Fibre Channel – 1 sztuka, 
i) stacjonarny zestaw komputerowy – 33 sztuki, 
j) pakiet oprogramowania biurowego – 33 sztuki, 
k) skaner – 1 sztuka, 
l) rozbudowa istniejącego UPS o dodatkowe moduły bateryjne – 2 sztuki, 
m) system obejmujący serwer telekomunikacyjny z rejestratorem rozmów – 1 komplet, 
2) dostawa, instalacja zintegrowanego systemu informatycznego niezbędnego do uruchomienia nowych usług elektronicznych, obejmującego: 
a) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie podatków lokalnych, 
b) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami, 
c) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opat lokalnych, 
d) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji, 
e) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie możliwość składania elektronicznych formularzy oraz obsługa dokumentów i spraw. 
f) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie wykonania budżetu oraz wymiany informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą, 
g) Moduł udostępnienia eUsług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta, 
h) Moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych, 
i) Rozwiązania IT w administracji, służące cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych - systemy płacowo–kadrowe, 
j) Portal lnteresanta, 
k) Repozytorium Dokumentów, 
3) wykonanie szkoleń i parametryzacja systemu 
II.2.2)Informacje o opcjach 
Opcje: nie 
II.2.3)Informacje o wznowieniach 
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie 
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji 
Rozpoczęcie 5.7.2018. Zakończenie 9.11.2018 
 
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym 
III.1)Warunki dotyczące zamówienia 
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: 
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 
III.1.4)Inne szczególne warunki 
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie 
III.2)Warunki udziału 
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego 
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa 
III.2.3)Kwalifikacje techniczne 
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 
Wykonawca wykaże, że posiada udokumentowane doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej: 
a) dwóch wdrożeń e-Usług publicznych o wartości min. 800 000,00 PLN brutto każda, w tym jednej usługi dotyczącej wdrożenia portalu informacyjno–płatniczego wraz z możliwością: 
• autoryzacji klientów/użytkowników przez platformę ePUAP lub inną platformę regionalną, 
• udostępniania klientowi danych dotyczących jego zobowiązań, 
• dokonania przez klienta płatności on–line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem płatności elektronicznych, 
b) jednej dostawy systemu informatycznego obejmującego swoim zakresem dostawę i uruchomienie urządzeń sieciowych i serwerów o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto, 
c) jednej dostawy zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz wdrożeniem systemu zarządzania sprzętem komputerowym i oprogramowaniem oraz szkoleń użytkowników o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto każde z zamówień. 
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych 
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu 
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi 
 
Sekcja IV: Procedura 
IV.1)Rodzaj procedury 
IV.1.1)Rodzaj procedury 
Otwarta 
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału 
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu 
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia 
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia 
 
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 
 
1. Cena. Waga 60 
 
2. Parametry techniczne platformy bazodanowej. Waga 20 
 
3. Okres gwarancji i wsparcia serwisowego. Waga 10 
 
4. Czas reakcji serwisu na awarię. Waga 5 
 
5. Czas reakcji serwisu na usterkę. Waga 5 
 
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej 
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie 
IV.3)Informacje administracyjne 
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: 
ORN.271.2.2018 
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia 
nie 
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego 
Dokumenty odpłatne: nie 
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
4.7.2018 - 09:00 
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom 
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
polski. 
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą 
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) 
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert 
Data: 4.7.2018 - 09:10 
 
Miejscowość: 
 
Urząd Miejski w Olecku, pl. Wolności 3, 19-400 Olecko 
 
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie 
 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające 
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia 
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie 
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej 
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak 
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 
VI.3)Informacje dodatkowe 
VI.4)Procedury odwoławcze 
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze 
 
Urząd Zamówień Publicznych 
ul. Postępu 17 
02-676 Warszawa 
Polska 
E-mail: [email protected] 
Tel.: +48 22458701 
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
Faks: +48 224587800 
 
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne 
 
Urząd Zamówień Publicznych 
ul. Postępu 17 
02-676 Warszawa 
Polska 
E-mail: [email protected] 
Tel.: +48 22458701 
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
Faks: +48 224587800 
VI.4.2)Składanie odwołań 
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 
 
Urząd Zamówień Publicznych 
ul. Postępu 17 
02-676 Warszawa 
Polska 
E-mail: [email protected] 
Tel.: +48 22458701 
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl 
Faks: +48 224587800 
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 
24.5.2018
  Data wprowadzenia: 2018-05-29 1257 Data upublicznienia: 2018-05-29 Art. czytany: 3210 razy
  
 |  
 
 |