| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania (archiwum)   pracownicy wydziału (archiwum)   Hubert Dąbrowski (archiwum)
 |  
| 
 |  
Inspektor d/s pozyskiwania środków unijnych
  Zadania
  1.	Prowadzenie stałego monitoringu programów Unii Europejskiej oraz innych programów pomocowych w zakresie możliwości pozyskania środków na realizację zadań gminy; 
2.	Sporządzanie analiz i planów pod kątem możliwości uzyskania przez Gminę dotacji,  
ze wskazaniem źródeł finansowania zadań inwestycyjnych z wdrażanych Programów UE w oparciu o możliwości finansowe Gminy.  
3.	Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji: 
a)	opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji; 
b)	sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych; 
c)	sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych; 
d)	koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 
e)	uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. 
4.	Sporządzanie wniosków o dofinansowanie do odpowiednich Programów UE,  monitorowanie podczas realizacji oraz ich rozliczanie, sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność, konsultacje z instytucjami finansującymi. 
5.	Wdrażanie zadań, które uzyskały dofinansowanie, zgodnie z uchwałą budżetową Gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: 
a)	wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi; 
b)	ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi; 
c)	prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień  Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 40 000 euro; 
d)	prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 40 000 euro; 
6.	Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez: 
a)	sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót; 
b)	rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji; 
c)	egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych; 
d)	uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji; 
e)	przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji; 
f)	sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę; 
g)	sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług; 
h)	organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych; 
i)	prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych, 
j)	sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania; 
7.	Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, w tym inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji. 
 
 
Kontakt: 
Urząd Miejski 
Plac Wolności 3 
19-400 Olecko 
pok. 7 
tel. +87 520 09 62 
tel. 570 100 143 
  Data wprowadzenia: 2010-05-21 1421 Data upublicznienia: 2010-05-21 Art. czytany: 4892 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Szałkowska
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |