| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Wydział Organizacyjny i Nadzoru
 |  
| 
 |  
Wydział Organizacyjny i Nadzoru
  Kompetencje Wydziału ORN
  Wydział Organizacyjny i Nadzoru 
Siedziba: Plac Wolności 3 
Kierownik wydziału-Sekretarz Gminy Sławomir Hatalski 
Tel. 87 520 09 72, e-mail [email protected] 
 
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru należy: 
 
1)	prowadzenie Punktu Obsługi Interesanta (POI); 
2)	prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza oraz innych rejestrów; 
3)	przedkładanie zarządzeń burmistrza wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej -odpowiednio do właściwości organów nadzoru; 
4)	prowadzenie i rozliczanie kart drogowych kierowcy samochodu służbowego -osobowego; 
5)	gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z Wydziałem Finansowym; 
6)	prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami dyrektorów przedszkoli, szkół i gimnazjów, a w szczególności spraw związanych z nawiązaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy oraz kompletowaniem i prowadzeniem akt osobowych; 
7)	prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracją pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy oraz spółek; 
8)	organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych i staży w urzędzie przy współpracy z wydziałami urzędu; 
9)	kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu; 
10)	prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze; 
11)	prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników będącycł' na stanowiskach urzędniczych; 
12)	organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów; 
13)	opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników urzędu; 
14)	współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników urzędu; 
15)	prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników; 
16)	współpraca z powiatowym urzędem pracy; 
17)	prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz archiwum po zlikwidowanym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Olecku; 
18)	wydawanie zaświadczeń oraz świadectw pracy byłym pracownikom urzędu oraz byłym pracownikom ZGM i PGKiM; 
19)	prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną z zakresu działania wydziału; 
20)	gromadzenie danych z zakresu działalności gminy oraz przetwarzanie ich i przekazywanie zainteresowanym jednostkom; 
21)	ewidencjonowanie, nadawanie biegu sprawom i opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących postulatów, wniosków od mieszkańców gminy, których realizacja pozostaje w kompetencji burmistrza; 
22)	zapewnienie obsługi kancelaryjno -biurowej urzędu, sekretariatu burmistrza i zastępcy burmistrza; 
23)	organizacja przyjmowania i załatwiania skarg, wniosków interesantów oraz petycji; 
24)	prenumerata dzienników, czasopism oraz zakup wydawnictw specjalistycznych; 
25)	przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji; 
26)	podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń innych jednostek; 
27)	prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej; 
28)	administrowanie systemami informatycznymi; 
29)	monitorowanie i bieżące utrzymanie „Sieci szerokopasmowej Gminy Olecko'; 
30)	zgłaszanie i aktualizacja zbiorów danych osobowych do Inspektora Ochrony Danych; 
31)	bieżąca konserwacja techniczna sprzętu komputerowego w urzędzie; 
32)	prowadzenie wspólnie z Wydziałem Finansowym ewidencji środków trwałych; 
33)	obsługa gospodarcza urzędu; 
34)	administrowanie lokalami biurowymi oraz pomieszczeniami użytkowymi; 
35)	czuwanie nad zabezpieczeniem mienia, ochrony budynków; 
36)	obsługa urządzeń biurowych; 
37)	nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku; 
38)	dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic; 
39)	plakatowanie i doręczanie korespondencji na terenie miasta; 
40)	udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału; 
41)	współdziałanie z innymi wydziałami w sprawie pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych w tym unijnych; 
42)	współpraca z Wydziałem Strategii i Rozwoju w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych gminy; 
43) 	prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową w ramach zadań wydziału; 
44)	prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód rzeczowych i osobowych w zakresie spraw merytorycznych wydziału przy współpracy z Wydziałem Finansowym; 
45)	obsługa informatyczna monitoringu miejskiego; 
46) 	współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie merytorycznych zadań wydziału; 
47) 	współpraca z Wydziałem Budownictwa, Inwestycji i Planowania w zakresie budowy infrastruktury telekomunikacyjnej i monitoringu miejskiego; 
2. W ramach Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru wydziela się Biuro Rady Miejskiej, używającego symbolu BRM, do zadań którego należy: 
1)	prowadzenie prac związanych z obsługą rady miejskiej i jej komisji; 
2)	prowadzenie rejestru uchwał rady; 
3)	przedkładanie uchwał rady wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej - odpowiednio do właściwości organów nadzoru; 
4)	przygotowywanie dyspozycji dla kierowników zainteresowanych wydziałów dotyczących realizacji uchwał rady - odpowiednio do zakresu ich działania;  
5) 	obsługa kancelaryjno - biurowa rady; 
6)	prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów, w tym m.in. parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów i konsultacji społecznych; 
7)	prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów przedstawicieli jednostek pomocniczych oraz spraw związanych z tworzeniem sołectw i osiedli; 
8)	prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracją radnych; 
9)	prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników.' 
 
  Data wprowadzenia: 2003-05-22 1534 Data upublicznienia: 2003-05-22 Art. czytany: 10956 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk Autor dokumentu: Teresa Sojko
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |