| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Szkoła Podstawowa w Judzikach
 |  
| 
 |  
Deklaracja Dostępności
  Deklaracja dostępności
  Deklaracja dostępności 
 
Szkoła Podstawowa w Judzikach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Judzikach. 
Data publikacji strony internetowej: 2015.09.01 
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020.09.01 
Status pod względem zgodności z ustawą: 
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. 
Treści niedostępne: 
1) Dokumenty w pdf nie są dokumentami edytowalnymi. 
2) Część plików jest niedostępna cyfrowo. 
3) Zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych. 
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności: 
Deklarację sporządzono dnia: 2020.12.18 
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020.12.18 
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. 
Informacje zwrotne i dane kontaktowe: 
1) Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Beata Prześniak. 
2) E-mail: [email protected] 
3) Nr telefonu: 875207696 
Każdy ma prawo: 
1) zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, 
2) zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, 
3) wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. 
Żądanie musi zawierać: 
1) dane kontaktowe osoby zgłaszającej, 
2) wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, 
3) wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. 
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. 
Skargi i odwołania: 
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres: 
1) Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Judzikach 
2) Adres: Judziki 5, 19-400 Olecko 
3) E-mail: [email protected] 
4) Nr telefonu: 875207696 
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich. 
Dostępność architektoniczna: 
Główne wejście do budynku szkoły usytuowane jest od strony boiska szkolnego; do budynku prowadzą schody. Wejście do szkoły posiada podjazd częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Drugie wejście do szkoły znajduje się od strony drogi, przeznaczone dla zespołu wychowania przedszkolnego; prowadzą do niego schody. Wewnętrzna struktura budynku nie jest dostosowana do osób niepełnosprawnych; szkoła nie posiada ręcznie rozstawianej rampy umożliwiającej samodzielne dostanie się osób niepełnosprawnych na teren szkoły; w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a i oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma głośników systemu naprowadzającego, w szkole nie ma tłumacza języka migowego. W pobliżu budynku są miejsca parkingowe dla pracowników, nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Sekretariat znajduje się na parterze (po prawej stronie od wejścia); naprzeciwko wejścia do szkoły znajduje się wyjście ewakuacyjne, a po lewej stronie schody na piętro - schody nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, w szkole nie ma wind. Na parterze i piętrze znajdują się korytarze. Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. 
Pracownicy obsługi udzielają informacji przy wejściu do budynku. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 
Oświadczenie sporządzono: 2021.03.29 
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. 
Dane teleadresowe: Szkoła Podstawowa w Judzikach, Judziki 5, 19-400 Olecko, e-mail: [email protected], 
nr tel.: 875207696 
  Data wprowadzenia: 2021-03-29 1351 Data upublicznienia: 2021-03-29 Art. czytany: 4264 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Beata Prześniak
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |