Deklaracja Dostępności 2021-03-29 1351 Art. czytany: 3343 razy Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa w Judzikach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Judzikach. Data publikacji strony internetowej: 2015.09.01 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020.09.01 Status pod względem zgodności z ustawą: Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Treści niedostępne: 1) Dokumenty w pdf nie są dokumentami edytowalnymi. 2) Część plików jest niedostępna cyfrowo. 3) Zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych. Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności: Deklarację sporządzono dnia: 2020.12.18 Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020.12.18 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. Informacje zwrotne i dane kontaktowe: 1) Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Beata Prześniak. 2) E-mail: [email protected] 3) Nr telefonu: 875207696 Każdy ma prawo: 1) zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, 2) zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, 3) wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: 1) dane kontaktowe osoby zgłaszającej, 2) wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, 3) wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Skargi i odwołania: Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres: 1) Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Judzikach 2) Adres: Judziki 5, 19-400 Olecko 3) E-mail: [email protected] 4) Nr telefonu: 875207696 Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektoniczna: Główne wejście do budynku szkoły usytuowane jest od strony boiska szkolnego; do budynku prowadzą schody. Wejście do szkoły posiada podjazd częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Drugie wejście do szkoły znajduje się od strony drogi, przeznaczone dla zespołu wychowania przedszkolnego; prowadzą do niego schody. Wewnętrzna struktura budynku nie jest dostosowana do osób niepełnosprawnych; szkoła nie posiada ręcznie rozstawianej rampy umożliwiającej samodzielne dostanie się osób niepełnosprawnych na teren szkoły; w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a i oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma głośników systemu naprowadzającego, w szkole nie ma tłumacza języka migowego. W pobliżu budynku są miejsca parkingowe dla pracowników, nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Sekretariat znajduje się na parterze (po prawej stronie od wejścia); naprzeciwko wejścia do szkoły znajduje się wyjście ewakuacyjne, a po lewej stronie schody na piętro - schody nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, w szkole nie ma wind. Na parterze i piętrze znajdują się korytarze. Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownicy obsługi udzielają informacji przy wejściu do budynku. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Oświadczenie sporządzono: 2021.03.29 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. Dane teleadresowe: Szkoła Podstawowa w Judzikach, Judziki 5, 19-400 Olecko, e-mail: [email protected], nr tel.: 875207696 |