Marta Szmyt
  Marta Szmyt – 1 etat 
 
Zakres obowiązków: 
 
1.	Wykonywanie zadań związanych z promocją gminy, w tym nadzór nad przygotowywaniem materiałów drukowanych, filmów, prowadzenie strony internetowej. 
2.	Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie. 
3.	Projektowanie materiałów i prowadzenie działań w mediach społecznościowych. 
4.	Projektowanie i prowadzenie kampanii społecznych. 
5.	Promocja wydarzeń kulturalnych, sportowych, turystycznych. 
6.	Przygotowywanie materiałów informacyjnych z zakresu zadań przewidzianych na stanowisku do umieszczenia na stronie internetowej Urzędu lub w prasie. 
7.	Współpraca i przekazywanie mediom informacji o działalności gminy w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Urzędu Miejskiego w Olecku. 
8.	Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w Olecku w zakresie planowania, projektowania i prowadzenia działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych. 
9.	Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki, wędkarstwa.  
10.	Koordynowanie działań w zakresie upowszechniania kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki. Współudział w organizowaniu cyklicznych, okresowych i okolicznościowych imprez sportowych oraz współpraca w tym zakresie z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. 
11.	Prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami, a świadczącymi usługi hotelarskie, pól biwakowych, wydawanie stosownej dokumentacji. 
12.	Ewidencja kąpielisk oraz spraw z tym związanych – Prawo wodne. 
13.	Prowadzenie spraw związanych z Inicjatywą Lokalną i Budżetem Obywatelskim w zakresie zadań wydziału. 
14.	Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno-wypoczynkowego. 
15.	Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 
16.	Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 
17.	Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 
18.	Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy, w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu. 
 
 
Kontakt : 
Urząd Miejski 
19-400 Olecko 
Plac Wolności 3 
pok. 08 
tel. 87 520 19 50 
 
  Data wprowadzenia: 2020-12-03 1251 Data upublicznienia: 2020-12-03 Art. czytany: 2009 razy
  
 |  
 
 |