Marta Szmyt 2020-12-03 1251 Art. czytany: 1543 razy Marta Szmyt – 1 etat Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie zadań związanych z promocją gminy, w tym nadzór nad przygotowywaniem materiałów drukowanych, filmów, prowadzenie strony internetowej. 2. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie. 3. Projektowanie materiałów i prowadzenie działań w mediach społecznościowych. 4. Projektowanie i prowadzenie kampanii społecznych. 5. Promocja wydarzeń kulturalnych, sportowych, turystycznych. 6. Przygotowywanie materiałów informacyjnych z zakresu zadań przewidzianych na stanowisku do umieszczenia na stronie internetowej Urzędu lub w prasie. 7. Współpraca i przekazywanie mediom informacji o działalności gminy w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Urzędu Miejskiego w Olecku. 8. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w Olecku w zakresie planowania, projektowania i prowadzenia działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych. 9. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki, wędkarstwa. 10. Koordynowanie działań w zakresie upowszechniania kultury fizycznej, rekreacji, wypoczynku, turystyki. Współudział w organizowaniu cyklicznych, okresowych i okolicznościowych imprez sportowych oraz współpraca w tym zakresie z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. 11. Prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami, a świadczącymi usługi hotelarskie, pól biwakowych, wydawanie stosownej dokumentacji. 12. Ewidencja kąpielisk oraz spraw z tym związanych – Prawo wodne. 13. Prowadzenie spraw związanych z Inicjatywą Lokalną i Budżetem Obywatelskim w zakresie zadań wydziału. 14. Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno-wypoczynkowego. 15. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 16. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 17. Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 18. Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy, w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu. Kontakt : Urząd Miejski 19-400 Olecko Plac Wolności 3 pok. 08 tel. 87 520 19 50 |