Inspektor d/s budownictwa
  Zadania 
 
1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok. 
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji: 
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji; 
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych; 
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych; 
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. 
3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: 
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi; 
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi; 
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień 
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro; 
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej 
w złotych równowartości 30 000 euro; 
4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez: 
- Sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót; 
- Rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji; 
- egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych; 
- uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji; 
- przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji; 
- sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę; 
- sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług; 
- organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych; 
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych, 
- sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania; 
5. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem za odszkodowaniem, na części nieruchomości przyległej do wód, dostępu do wody objętej powszechnym korzystaniem; 
6. Prowadzenie spraw związanych z nakazywaniem właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie; 
7. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli. 
8. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji. 
 
Kontakt: 
Urząd Miejski 
Plac Wolności 3 
19-400 Olecko 
pok. 6 
tel. +87 520 21 57
  Data wprowadzenia: 2020-03-11 1045 Data upublicznienia: 2020-03-11 Art. czytany: 2170 razy
  
 |  
 
 |