Inspektor d/s budownictwa 2020-03-11 1045 Art. czytany: 1779 razy Zadania 1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok. 2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji: a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji; b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych; c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych; d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. 3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi; b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi; c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro; d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro; 4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez: - Sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót; - Rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji; - egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych; - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji; - przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji; - sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę; - sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług; - organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych; - prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych, - sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania; 5. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem za odszkodowaniem, na części nieruchomości przyległej do wód, dostępu do wody objętej powszechnym korzystaniem; 6. Prowadzenie spraw związanych z nakazywaniem właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie; 7. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli. 8. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji. Kontakt: Urząd Miejski Plac Wolności 3 19-400 Olecko pok. 6 tel. +87 520 21 57 |