Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Zarządzanie Targowiskiem Miejskim „Mój Rynek” w Olecku
  Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Zarządzanie Targowiskiem Miejskim „Mój Rynek” w Olecku
  Nr sprawy: GKO.7021.2.69.2019	                                             Olecko, 17 grudnia 2019 r. 
							 
Zaproszenie 
do złożenia oferty na zadanie pn. 
 
Zarządzanie Targowiskiem Miejskim „Mój Rynek” w Olecku 
 
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych                (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami). 
 
1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  
 
1. Wykonawca w ramach zarządzania, zobowiązuje się do: 
1)	zapewnienia funkcjonowania targowiska oraz budynku administracyjnego znajdującego się na targowisku oraz ponoszenia pełnych kosztów utrzymania, zakupów środków higieny i czystości, naprawy i wymiany zniszczonego wyposażenia oraz koszty dostarczanych mediów, za wyjątkiem energii elektrycznej, 
2)	wyposażenia obiektu w odpowiednią ilość pojemników na śmieci, ich wywóz oraz dbanie o ich stan techniczny  i estetyczny, 
3)	stałego utrzymania obiektu w czystości i porządku, usuwania zanieczyszczeń powstałych w związku z funkcjonowaniem obiektu, koszenia trawy, sprzątania utwardzonych ciągów komunikacyjnych, usuwania opadłych liści i innych zanieczyszczeń, 
4)	zapewnienia porządku i czystości w sąsiedztwie targowiska w pasie około 30 m od obiektu lub większym, jeżeli zanieczyszczenia spowodowane będą działalnością prowadzoną na targowisku w tym utrzymania czystości wokół pojemników z odzieżą używaną,  
5)	utrzymania, naprawy i konserwacji urządzeń  i obiektów znajdujących się na targowisku, w tym: 
a)	wiaty handlowej W1 ( pow. zab. 371 m² ) ze stołami handlowanymi 17 szt., 
b)	wiaty handlowej W1 ( pow. zab. 371 m² ) ze stołami handlowanymi 17 szt. oraz przyłączami poboru wody i energii elektrycznej, 
c)	parkingu (38 stanowisk) i komunikacji wewnętrznej P1 (pow. 2.514 m²) wraz z przyległym zagospodarowaniem,  
d)	placu handlowego P2 (pow. 2.330 m² ) wraz z przyległym zagospodarowaniem i stołami handlowymi 22 szt., 
e)	placu handlowego P3 (pow. 1.903 m²) wraz z przyległym zagospodarowaniem,  
f)	placu handlowego P4 ( pow. 2.892 m²) wraz z przyległym zagospodarowaniem,  
g)	kanalizacji deszczowej śr. 160-400 mm, o łącznej długości 684 m,  
h)	oświetlenia zewnętrznego długości 678 m, 21 punków świetlnych LED,  
i)	oświetlenia wewnętrznego na wiatach handlowych 8 szt. opraw LED,  
j)	monitoringu-mikrokanalizacji 438 m, okablowania, urządzeń teletechnicznych, kamera 1 szt.,  
k)	instalacja fotowoltaiczna o mocy 40 kW (39,875 Kw, 145 paneli) z urządzeniami (inwerterami) i instalacją, 
l)	ogrodzenia terenu (gabionowe o długości 233 m,  z siatki o wysokości 1m i długości 308 m, bramy, bariery i inne elementy wygradzające oraz 2 szlabany drogowe o długości 6,5 m,  
m)	 tablicy informacyjnej,  
n)	budynku administracyjnego parterowego (pow. zab. 151,30 m², pow. użyt. 90,08 m²) wraz z pomieszczeniami administracyjnymi, sanitarnymi i gabinetem weterynarza (kubatura 650,60 m³ ) wyposażonym w instalacje wodno-kanalizacyjne i elektryczne. 
6) pełnej odpowiedzialności za stan sanitarno - epidemiologiczny przed organami kontroli, 
7) pielęgnacji drzew i krzewów znajdujących się na targowisku i jej sąsiedztwie określonym wyżej,  
8) wydzieleniu sektorów handlowych w zależności od rodzaju handlu i dbania o właściwe           rozmieszczanie punktów handlowych w sektorach zgodnie z obowiązującym Regulaminem Targowiska, 
9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie targowiska, 
10) stosowania wszelkich zaleceń odpowiednich służb weterynaryjnych i sanitarnych, 
11) korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem określonym niniejszą umową. 
2. Wykonawca zobowiązany jest do zarządzania targowiskiem zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady        Miejskiej w  sprawie ustalenia miejsc przeznaczonych do prowadzenia handlu w mieście. 
3. Opłatę targową Wykonawca zobowiązany jest pobierać i przekazywać zgodnie z zapisami obowiązującej Uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie opłaty targowej. 
 
2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r. 
 
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: 
Cena  – 100 % 
Zasady obliczania punktacji: 
 Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;  
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty: 
1)	ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 
2)	podane ceny  mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 
3)	oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 
4)	cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 
5)	wynagrodzenie za wykonanie usług  będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 
6)	Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w  przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku, gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiazek posiadania ubezpieczenia OC. 
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. 
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12   
do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:10 w pok. nr 4. 
 
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: 
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: 
Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01. 
 
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):  W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do   podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
W załączeniu: druk  „propozycji cenowej”. 
  Data wprowadzenia: 2019-12-17 0812 Data upublicznienia: 2019-12-17 Art. czytany: 1786 razy
  
 |  
 
 |