Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko
  Nr sprawy: GKO.7021.2.80.2018	                                             Olecko, dnia 19 grudnia 2018r. 
							 
 
 
Zaproszenie 
do złożenia oferty na zadanie pn. 
 
Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko 
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych                (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zmianami). 
 
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie funkcjonowania szaletów na terenie miasta Olecko: 
- na Placu Wolności, 
- na dworcu PKP przy ul. Wojska Polskiego, 
-  kabin sanitarnych: na plaży „Szyjka' i przy ulicy Letniej oraz innych miejscach  wskazanych w ciągu roku przez Zamawiającego. 
1.2. Zakres utrzymania i zasady funkcjonowania szaletów: 
1) Wyposażenie szaletu w środki czystości tj. mydło, papier toaletowy, ręczniki, odpowiednio do ilości stanowisk. 
2) Zapewnienie czystości i właściwego stanu sanitarno -higienicznego pomieszczeń i urządzeń zgodnie z przepisami dotyczącymi funkcjonowania tego typu obiektów, a także wymaganiami i zaleceniami Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Olecku. 
3) Szalety będą funkcjonować codziennie: 
- szalet na ul. Wojska Polskiego w godzinach 8-18, 
- szalet na Placu Wolności w godzinach 8-18, a w miesiącach letnich tj. od 1-go maja do  30 września w godzinach 10-22.” 
- w czasie imprez masowych szalet na Placu Wolności powinien być czynny w zależności od potrzeb. 
1.3.  Urząd Miejski w Olecku będzie ponosił koszty zużycia wody, odprowadzania ścieków, energii elektrycznej oraz remontu pomieszczeń i wymiany wyeksploatowanych urządzeń (nie dotyczy napraw bieżących i wymiany urządzeń zniszczonych w trakcie obowiązywania umowy). 
1.4. Szalety i kabiny będą funkcjonowały przez okres całego roku (poza kabiną ustawioną na plaży ”Szyjka” , która czynna będzie od maja do września). 
 
2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2019r. - 31.12.2019r. 
 
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: 
Cena  – 100 % 
Zasady obliczania punktacji: 
 Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;  
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty: 
1)	ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 
2)	podane ceny  mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 
3)	oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 
4)	cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 
5)	wynagrodzenie za wykonanie usług  będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 
6)	Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku zmian ilości kabin sanitarnych zgodnie ze stawką za utrzymanie 1 szt. kabiny sanitarnej za 1 miesiąc określoną przez Wykonawcę w formularzu propozycji cenowej . 
7)	 
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 grudnia 2018r. 
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12   
do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz.  09:10 w pok. nr 4. 
 
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: 
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: 
Marta Witkowska  -pok. Nr 4 tel. 87 520 23 83. 
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):  W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do   podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
W załączeniu: 
druk  „propozycji cenowej. 
 
 
 
  Data wprowadzenia: 2018-12-19 1427 Data upublicznienia: 2018-12-19 Art. czytany: 2433 razy
  
 |  
 
 |