Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko 2018-12-19 1427 Art. czytany: 2085 razy Nr sprawy: GKO.7021.2.80.2018 Olecko, dnia 19 grudnia 2018r. Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zmianami). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie funkcjonowania szaletów na terenie miasta Olecko: - na Placu Wolności, - na dworcu PKP przy ul. Wojska Polskiego, - kabin sanitarnych: na plaży „Szyjka' i przy ulicy Letniej oraz innych miejscach wskazanych w ciągu roku przez Zamawiającego. 1.2. Zakres utrzymania i zasady funkcjonowania szaletów: 1) Wyposażenie szaletu w środki czystości tj. mydło, papier toaletowy, ręczniki, odpowiednio do ilości stanowisk. 2) Zapewnienie czystości i właściwego stanu sanitarno -higienicznego pomieszczeń i urządzeń zgodnie z przepisami dotyczącymi funkcjonowania tego typu obiektów, a także wymaganiami i zaleceniami Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Olecku. 3) Szalety będą funkcjonować codziennie: - szalet na ul. Wojska Polskiego w godzinach 8-18, - szalet na Placu Wolności w godzinach 8-18, a w miesiącach letnich tj. od 1-go maja do 30 września w godzinach 10-22.” - w czasie imprez masowych szalet na Placu Wolności powinien być czynny w zależności od potrzeb. 1.3. Urząd Miejski w Olecku będzie ponosił koszty zużycia wody, odprowadzania ścieków, energii elektrycznej oraz remontu pomieszczeń i wymiany wyeksploatowanych urządzeń (nie dotyczy napraw bieżących i wymiany urządzeń zniszczonych w trakcie obowiązywania umowy). 1.4. Szalety i kabiny będą funkcjonowały przez okres całego roku (poza kabiną ustawioną na plaży ”Szyjka” , która czynna będzie od maja do września). 2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2019r. - 31.12.2019r. 3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100 % Zasady obliczania punktacji: Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium; 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku zmian ilości kabin sanitarnych zgodnie ze stawką za utrzymanie 1 szt. kabiny sanitarnej za 1 miesiąc określoną przez Wykonawcę w formularzu propozycji cenowej . 7) 5. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 grudnia 2018r. w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12 do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 09:10 w pok. nr 4. 6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: Marta Witkowska -pok. Nr 4 tel. 87 520 23 83. 8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. W załączeniu: druk „propozycji cenowej. |