| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
AKTUALNOŚCI
 |  
| 
 |  
Spotkanie konsultacyjne
  Konsultacje projektu programu współpracy Gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi na 2013 rok
  Spotkanie konsultacyjne 
 
 
Na podstawie Zarządzenia nr ORN.0050.102.2012 Burmistrza Olecka 
z dnia 2 października 2012 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych  projektu programu współpracy Gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi na 2013 rok zapraszamy na spotkanie poświęcone konsultacjom powyższego projektu uchwały. 
 
Spotkanie konsultacyjne odbędzie się 10 października br.   w godz.  13.00 -15.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku (Plac Wolności 3). 
  
Proponowany porządek spotkania: 
 
1.Przedstawienie podstaw prawnych do przyjęcia powyższej  uchwały. 
2. Przedstawienie projektu uchwały - konsultacje. 
3. Sprawy bieżące, w tym wskazanie reprezentantów sektora do komisji    konkursowych.  
 
 
 
  Data wprowadzenia: 2012-10-02 1053 Data upublicznienia: 2012-10-02 Art. czytany: 3437 razy
  
 |  
 
 |  
» Projekt uchwały w sparwie przyjecia programu współpracy na 2013r. Gminy Olecko z organizacjami  - rozmiar: 89600 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» Zarządzenie o konsultacjach - rozmiar: 299083 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |