|
|
|
|
Wydziały Urzędu Miejskiego Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania (archiwum) pracownicy wydziału (archiwum) Hubert Dąbrowski (archiwum)
|
|
Inspektor d/s pozyskiwania środków unijnych
Zadania
1. Prowadzenie stałego monitoringu programów Unii Europejskiej oraz innych programów pomocowych w zakresie możliwości pozyskania środków na realizację zadań gminy;
2. Sporządzanie analiz i planów pod kątem możliwości uzyskania przez Gminę dotacji,
ze wskazaniem źródeł finansowania zadań inwestycyjnych z wdrażanych Programów UE w oparciu o możliwości finansowe Gminy.
3. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji:
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji;
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych;
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych;
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego.
4. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie do odpowiednich Programów UE, monitorowanie podczas realizacji oraz ich rozliczanie, sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność, konsultacje z instytucjami finansującymi.
5. Wdrażanie zadań, które uzyskały dofinansowanie, zgodnie z uchwałą budżetową Gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi;
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi;
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 40 000 euro;
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 40 000 euro;
6. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez:
a) sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót;
b) rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji;
c) egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych;
d) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji;
e) przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji;
f) sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę;
g) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług;
h) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych;
i) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
j) sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania;
7. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, w tym inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji.
Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 7
tel. +87 520 09 62
tel. 570 100 143
Data wprowadzenia: 2010-05-21 1421 Data upublicznienia: 2010-05-21 Art. czytany: 4427 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Alicja Szałkowska
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|