|
|
|
|
Jak załatwić sprawę T - U
|
|
Trwały zarząd – wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości
Sprawę załatwia
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33.
Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek o wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości.
2. Zgoda organu nadzorującego jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
Dokumenty ze strony urzędu
1. Odpis z Ksiąg Wieczystych.
2. Protokół z oględzin w terenie.
3. Stanowisko merytorycznych wydziałów.
4. Wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów.
5. Decyzja burmistrza o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości.
Forma załatwienia sprawy
1. Wydanie decyzji administracyjnej.
2.Wniosek do Ksiąg Wieczystych.
Termin załatwienia sprawy
Do 2 miesięcy.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
Data wprowadzenia: 2003-10-06 2054 Data upublicznienia: 2003-10-06 Art. czytany: 14028 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: J. Kunicki
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|