Trwały zarząd – wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości 2003-10-06 2054 Art. czytany: 14029 razy Sprawę załatwia Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33. Dokumenty od wnioskodawcy 1. Wniosek o wygaśnięcie prawa trwałego zarządu i użytkowania nieruchomości. 2. Zgoda organu nadzorującego jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. Dokumenty ze strony urzędu 1. Odpis z Ksiąg Wieczystych. 2. Protokół z oględzin w terenie. 3. Stanowisko merytorycznych wydziałów. 4. Wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów. 5. Decyzja burmistrza o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości. Forma załatwienia sprawy 1. Wydanie decyzji administracyjnej. 2.Wniosek do Ksiąg Wieczystych. Termin załatwienia sprawy Do 2 miesięcy. Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej. Podstawa prawna Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. |