| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
AKTUALNOŚCI
 |  
| 
 |  
Mieszkańcy zdecydowali. 
  Z budżetu obywatelskiego wykonamy w 2022 r. inteligentne przejścia dla pieszych
 
  
Mieszkańcy Olecka wybrali. Z budżetu obywatelskiego w przyszłym roku wykonamy inwestycję pn.”Inteligentne przejścia dla pieszych- bezpieczna droga Twoja i Twoich bliskich”. Projekt otrzymał łącznie 1612 punktów. Szacunkowy koszt tej inwestycji wynosi  250 000,00 zł. 
 
Projekt nieinwestycyjny nie będzie realizowany – głosowały na niego 842 osoby. Zgodnie z zapisami uchwały Rady miejskiej w Olecku, w sytuacji, gdy tylko jeden projekt zostanie  umieszczony  na liście podlegającej głosowaniu,  musi uzyskać  co najmniej 5 % głosów z ogólnej liczby mieszkańców uprawnionych do głosowania (stan na koniec roku poprzedzającego głosowanie). 
Aby zrealizować projekt  pn.” Na projekt 100 minut Na Zdrowie!  powinno na niego zagłosować co najmniej 1066 osób. Zagłosowały na niego 842 osoby więc powyższy warunek  nie został spełniony. 
 
Szczegółowe wyniki głosowania w załączeniu. 
 
 
 
 
 
 
 
  Data wprowadzenia: 2021-12-13 1304 Data upublicznienia: 2021-12-13 Art. czytany: 1521 razy
  
 |  
 
 |  
» Szczegółowe wyniki głosowania - rozmiar: 19275 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |