Przetarg nieograniczony w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczymPEC Olecko'
  Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” 
 
Olecko dnia 10.07.2020 r. 
 
O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U 
 
 
Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. 
 
NAZWA, ADRES ZAMAWIAJĄCEGO 
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku 
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  
ul. Składowa 7, 19-400 Olecko 
tel. 87 520 2661 
[email protected], [email protected] 
Strona internetowa: www.pec.olecko.pl 
 
TRYB POSTĘPOWANIA: 
 
POSTĘPOWANIE W TRYBIE „ PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO” ZGODNIE Z REGULAMINEM WEWNĘTRZNYM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE SŁUŻĄCE DZIAŁALNOŚCI SEKTOROWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ENERGETYKI CIEPLNEJ W OLECKU SP. Z O.O. ORAZ PROCEDURAMI ZAWIERRANIA UMÓW WYNIKAJĄCYMI Z WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKOW W RAMACCH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO, EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NA LATA 2014-2020 
 
PRZEDMIOT ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA 
 
 
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie: 
sieć cieplna wraz z przyłączami - łączna długość projektowanej i wymienianej sieci cieplnej oraz przyłączy wyniesie ok.: L= 5 334,0 mb; parametry sieci ok. 115/65o C, ciśnienie maksymalne 16 bar	 
stacja wymiennikowo-pompowa     - 1 szt. 
Ilość węzłów 45 szt. w tym: 
- u nowych odbiorców-       11 szt. (w tym 3 węzły       dwufunkcyjne) 
- u aktualnych odbiorców	- 34 szt. 
Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych został opisany w: 
1)	dokumentacji projektowej -Załącznik nr 1 do SIWZ; 
2)	SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wymagania techniczne– Załącznik nr 2 do SIWZ. 
2.	Oferta musi zawierać propozycje realizacji przedmiotu zamówienia zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego, przedstawionymi we wskazanych w pkt. 1 dokumentach, zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej. 
3.	Zakres zamówienia: 
a.	Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi. 
b.	Prace budowlano – montażowe: 
Sieci cieplne: 
	Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie 
	przekazać Zamawiającemu 
	Prace ziemne, 
	Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i 
urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.), 
	Budowa sieci cieplnych, 
	Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, 
	Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie 
wymagane), 
Węzły cieplne: 
	Demontaże i prace rozbiórkowe, 
	Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia 
węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej, 
	Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna, 
	Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie 
posadzek, 
	Dostawa i montaż węzłów cieplnych, 
c.	Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu. 
d.	Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. 
e.	Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi. 
4.	Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),  zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi.  
5.	Przedmiot zamówienia, z zastosowanie nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień  (CPV):  
Usługi i roboty: 
Główny przedmiot zamówienia: 
45251250-8	    Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych 
Usługi i roboty:                                 
71232000-7 		Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 
45111000-8 		Roboty w zakresie burzenia,     roboty ziemne 
45111200-0 		Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 
45111250-5 		Badanie gruntu 
45111291-4 		Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 
45223000-6 		Konstrukcje 
45231000-5 		Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 
45233200-1 		Roboty w zakresie różnych nawierzchni 
45251250-0 		Lokalne zakłady grzewcze 
45261000-4 		Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 
45262000-1 		Specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe 
45311000-0 		Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych 
45316000-5 		Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 
45331000-6 		Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 
45343000-3 		Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 
45351000-2 		Mechaniczne instalacje inżynieryjne 
45453000-7 		Roboty remontowe i renowacyjne 
45421000-4 		Roboty w zakresie stolarki budowlanej 
45442000-7 		Nakładanie powierzchni kryjących 
45330000-9		Hydraulika i roboty sanitarne 
45111200-0		Roboty w zakresie     
przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 
 
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. 
7.	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (oferty cenowej) zobowiązany jest także do przeprowadzenia minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji, z udziałem kierownika budowy robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego, a w razie potrzeby, projektanta. 
8.	Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano – montażowych jest zatwierdzenie harmonogramu realizacyjnego przez Zamawiającego. 
9.	Roboty budowlane mają zostać zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową, wydane i prawomocne pozwolenie (zgłoszenie) na budowę. W przypadku zmiany proponowanych do zastosowania przez Wykonawcę urządzeń - w stosunku do rozwiązań przyjętych w opracowanej dokumentacji projektowej - obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji zamiennej.  
 
Jeżeli proponowane przez wykonawcę zmiany skutkować będą koniecznością uzyskania wymaganych uzgodnień i decyzji, w tym zmiany pozwolenia na budowę – powyższe obowiązki obciążają wykonawcę. Powyższe okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy do wnioskowania o wydłużenia założonego terminu zakończenia realizacji przedsięwzięcia.  
 
10.	W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej nazw materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymaganych minimalnych standardów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących rozwiązania równoważne - o parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentach zamówienia  .  
11.	Wbudowywane urządzenia i materiały muszą być nowe, oryginalne i zgodne z dokumentacją producentów. Zastosowane urządzenia muszą posiadać udokumentowane certyfikaty.  
12.	Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 
13.	Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt wykonać w szczególności następujące działania: 
1)	przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, 
2)	zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 
3)	zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, 
4)	rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej,  
5)	uporządkować teren po zakończeniu budowy, 
6)	ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w umowie, 
7)	dokonać wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych (wyłączając złom) w miejsce składowania odpadów. 
8)	Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcom, aby w harmonogramie realizacji uwzględnić dopuszczalne, maksymalne 2-wu dniowe przerwy w dostawach energii cieplnej odbiorcom. Maksymalna liczba przerw w trakcie trwania inwestycji nie może być większa niż 5. Termin każdorazowego wyłączenia sieci będzie wymagał wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym - minimum 10 dni przed planowanym wyłączeniem. Przerwy o których mowa mogą odbywać się wyłącznie poza sezonem grzewczym. 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie spółki Olecko ul. Składowa 7 oraz jako załącznik do ogłoszenia. 
 
WADIUM: 
150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)  
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 
 
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy. 
Termin zakończenia:    
Całość przedsięwzięcia – 31.12.2022 r. 
Gotowość do podania energii cieplnej – ciągła 
Prace przełączeniowe muszą odbywać się poza sezonem grzewczym.  
W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej.    
 
 
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego. 
Termin składania ofert upływa w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.00. 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.15. 
 
 
ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU BEZ PODANIA PRZYCZYN. 
 
 
Prezes Zarządu 
Marcin Małecki 
  Data wprowadzenia: 2020-07-10 1255 Data upublicznienia: 2020-07-10 Art. czytany: 3576 razy
  
 |  
 
 |