|
|
|
|
Wydziały Urzędu Miejskiego Wydział Budownictwa i Inwestycji
|
|
Zadania wydziału
Wydział Budownictwa i Inwestycji
Siedziba: Plac Wolności 3
Kierownik wydziału - Katarzyna Madej-Tarasiewicz
Tel. 87 307 03 62
Do zakresu działania Wydziału należy:
1) planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych;
2) określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
3) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
4) ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
5) wybór wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług;
6) przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności inspektora nadzoru inwestorskiego;
7) wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy;
8) koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 10;
9) przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów;
10) opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;
1i) udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału;
12) nakazywanie właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
13) zatwierdzanie ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli.
14) sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji na terenie gminy;
15) realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie rocznego programu współpracy gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi;
16) prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków;
17) podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń innych jednostek;
18) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania wydziału;
19) prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową w ramach zadań wydziału;
20) zgłaszanie i aktualizacja zbiorów danych osobowych do Inspektora Ochrony Danych;
21) prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną z zakresu działania wydziału;
22) prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód rzeczowych i osobowych.
Data wprowadzenia: 2020-03-11 0829 Data upublicznienia: 2020-03-11 Art. czytany: 2612 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|