| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Wydział Budownictwa i Inwestycji
 |  
| 
 |  
Zadania wydziału
  Wydział Budownictwa i Inwestycji 
Siedziba: Plac Wolności 3 
Kierownik wydziału - Katarzyna Madej-Tarasiewicz 
Tel. 87 307 03 62  
 
Do zakresu działania Wydziału należy: 
 
1)	planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych; 
2)	określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót; 
3)	koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 
4)	ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok; 
5)	wybór wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług; 
6) 	przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności inspektora nadzoru inwestorskiego; 
7)	wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy; 
8)	koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 10; 
9) 	przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów; 
10) opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi; 
1i)	udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału; 
12)	nakazywanie właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;  
13)	zatwierdzanie ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli. 
14)	sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji na terenie gminy; 
15)	realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie rocznego programu współpracy gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi; 
16)	prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków; 
17)	podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń innych jednostek; 
18)	prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania wydziału; 
19)	prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową w ramach zadań wydziału; 
20)	zgłaszanie i aktualizacja zbiorów danych osobowych do Inspektora Ochrony Danych; 
21)	prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną z zakresu działania wydziału; 
22)	prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód rzeczowych i osobowych. 
  Data wprowadzenia: 2020-03-11 0829 Data upublicznienia: 2020-03-11 Art. czytany: 3091 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |