| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Szkoła Podstawowa w Judzikach   Organy szkoły   Dyrektor
 |  
| 
 |  
Dyrektor szkoły 
  Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Judzikach jest 
mgr Beata Prześniak
tel. służbowy (087) 520 76 96, tel. kom. 513-054-785
-mail: [email protected] 
 
ZAKRES CZYNNOŚCI DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W JUDZIKACH 
I. Zakres obowiązków 
1. Kieruje bieżącą działalnością dydaktyczno – wychowawczą i opiekuńczą szkoły oraz reprezentuje ją na zewnątrz. 
2. Organizuje administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę szkoły w ramach zatwierdzonych limitów etatowych i finansowych (zgodnie z corocznie zatwierdzonym projektem organizacji szkoły). 
3. Sprawuje nadzór pedagogiczny nad nauczycielami (analiza i ocena efektów realizacji programów, pomoc, inspiracja). 
4. Wykonuje zalecenia Kuratorium Oświaty wynikające z nadzoru pedagogicznego oraz Gminy jako organu prowadzącego. 
5. Organizuje – na wniosek dwu właściwych podmiotów – powołanie rady szkoły. 
6. Realizuje uchwały rady szkoły (o ile funkcjonuje) oraz rady pedagogicznej, podjęte w ramach ich kompetencji. 
7. Współpracuje z radą szkoły, radą rodziców i samorządem uczniowskim. 
8. Organizuje doskonalenie zawodowe nauczycieli, szkolenia BHP i ppoż. – dla nauczycieli i innych pracowników szkoły. 
9. Prowadzi sprawy związane z obronnością placówki.
10. Utrzymuje obiekt, urządzenia oraz sprzęt i wyposażenie w stanie umożliwiającym pełne użytkowanie w warunkach odpowiadających wymogom BHP, prowadzi remonty bieżące placówki. 
11. Wykonuje inne zadania zlecone przez organ prowadzący. 
II. Zakres odpowiedzialności 
1. Odpowiada za realizację programów nauczania, wychowania i opieki. 
2. Ponosi odpowiedzialność za dydaktyczny, wychowawczy poziom szkoły. 
3. Odpowiada za politykę kadrową w szkole. 
4. Ponosi pełną odpowiedzialność za wykorzystanie środków finansowych określonych planem finansowym. 
5. Ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony majątek szkoły. 
III. Zakres uprawnień 
1. Podejmuje decyzje dotyczące obowiązku szkolnego:
-	wcześniejsze przyjęcia do szkoły,
-	odroczenia,
-	zezwolenie na spełnienie obowiązku szkolnego poza szkołą.
2. Zatrudnia i zwalnia nauczycieli oraz innych pracowników szkoły.
3. Dysponuje środkami finansowymi w ramach budżetu przyznanego szkole, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Zwołuje i prowadzi posiedzenia rady pedagogicznej zgodnie z jej regulaminem. 
5. Przyznaje nagrody oraz wymierza kary porządkowe nauczycielom i innym pracownikom. 
6. Występuje z wnioskiem, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej i rady szkoły w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla nauczycieli oraz pozostałych pracowników szkoły. 
7. Wstrzymuje uchwały rady pedagogicznej podjęte niezgodnie z prawem. 
8. Powołuje wicedyrektora po zasięgnięciu opinii organu prowadzącego, rady pedagogicznej i rady szkoły. 
9. Zezwala na indywidualny program i tok nauki ucznia. 
10. Zatwierdza plan finansowy środków specjalnych. 
11. Kieruje nauczycieli na badania do Komisji ds. inwalidztwa i zatrudnienia. 
12. Udziela nauczycielom i innym pracownikom szkoły urlopów płatnych i bezpłatnych wynikających z przepisów szczególnych. 
13. Dokonuje oceny pracy nauczyciela. 
14. Zawiesza nauczyciela w pełnieniu obowiązków. 
15. Zwalnia ucznia z jednego lub kilku przedmiotów nauczania. 
16. Organizuje egzaminy sprawdzające i kwalifikacyjne.
17. Powierza wychowawstwo klasy. 
18. Ustala tygodniowy rozkład zajęć. 
19. Powołuje przewodniczącego zespołów przedmiotowych. 
20. Podpisuje dokumenty sporządzane przez pracowników szkoły. 
  Data wprowadzenia: 2004-03-04 0920 Data upublicznienia: 2004-03-04 Art. czytany: 5922 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Beata Prześniak
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |