|
|
|
|
Wydziały Urzędu Miejskiego Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania (archiwum) pracownicy wydziału (archiwum) Aneta Milczarek (archiwum)
|
|
Inspektor d/s pozyskiwania środków unijnych
Zadania
1. Prowadzenie stałego monitoringu programów Unii Europejskiej oraz innych programów pomocowych w zakresie możliwości pozyskania środków na realizację zadań gminy;
2. Sporządzanie analiz i planów pod kątem możliwości uzyskania przez Gminę dotacji, ze wskazaniem źródeł finansowania zadań inwestycyjnych z wdrażanych Programów UE w oparciu o możliwości finansowe Gminy.
3. Przygotowywanie zadań do realizacji:
a) opracowanie założeń programowych zadań przewidzianych do realizacji;
b) sporządzanie kalkulacji uproszczonych;
4. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie do odpowiednich Programów UE, monitorowanie podczas realizacji oraz ich rozliczanie, sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność, konsultacje z instytucjami finansującymi.
5. Wdrażanie zadań, które uzyskały dofinansowanie, zgodnie z uchwałą budżetową Gminy na dany rok i ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi i dostawy;
b) ogłaszanie przetargów publicznych na usługi i dostawy;
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej ustawą Prawo Zamówień
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 40 000 euro;
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 40 000 euro;
6. Pełny nadzór nad realizowanymi zadaniami i rozliczenie ich kosztów poprzez:
a) sporządzanie umów, zleceń oraz protokołów odbioru;
b) egzekwowanie należnych odszkodowań lub kar umownych;
c) sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę;
d) sporządzenie końcowych zestawień kosztów usług i dostaw;
e) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań,
f) sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń dotyczących realizowanych zadań.
7. Sporządzanie, aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju gminy.
8. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, w tym zadań realizowanych z udziałem środków zewnętrznych oraz przygotowywanie kart zadań.
Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 7
tel. +87 520 20 67
tel. 570 100 376
Data wprowadzenia: 2010-05-21 1423 Data upublicznienia: 2010-05-21 Art. czytany: 4311 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Alicja Szałkowska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
![](http://olecko.eu/umolecko/bip/umolecko_bip.gif) Urząd Miejski w Olecku
![](http://olecko.eu/umolecko/bip/spolecko_bip.gif) Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
![](http://olecko.eu/umolecko/bip/dziennik_ustaw.jpg)
![](http://olecko.eu/umolecko/bip/monitor_polski.jpg)
![](http://olecko.eu/umolecko/bip/b_epuap.jpg)
Admin
|
|
|