|
|
|
|
Wydziały Urzędu Miejskiego Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania (archiwum) pracownicy wydziału (archiwum) Tomasz Kowalczyk (archiwum)
|
|
Inspektor d/s budownictwa
Zadania
1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok.
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji:
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji;
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych;
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych;
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego.
3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi;
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi;
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro;
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30 000 euro;
4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez:
Sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót;
Rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji;
egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych;
uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji;
przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji;
sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę;
sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług;
organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych;
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania;
5. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem za odszkodowaniem, na części nieruchomości przyległej do wód, dostępu do wody objętej powszechnym korzystaniem;
6. Prowadzenie spraw związanych z nakazywaniem właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
7. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli.
8. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji.
Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 6
tel. +87 520 21 57
Data wprowadzenia: 2010-05-21 1420 Data upublicznienia: 2010-05-21 Art. czytany: 3834 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Alicja Szałkowska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|