| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Organizacje pozarządowe   Aktualności
 |  
| 
 |  
Bezpłatne warsztaty i konsultacje
  Program Operacyjny Kapitał Ludzki
 
  
Bezpłatne warsztaty i konsultacje 
 
Starostwo Powiatowe w Ełku oraz Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu społecznego działający przy Ośrodku Samorządu Lokalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Olsztynie zapraszają przedstawicieli organizacji pozarządowych, przedsiębiorców, dyrektorów szkół oraz nauczycieli z obszaru trzech powiatów:ełckiego, gołdapskiego i oleckiego na warsztaty pt.:” Możliwości wsparcia finansowego jednostek samorządu terytorialnego, sektora małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych oraz sektora oświaty ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w nowym okresie programowania na lata 2007-2013.” 
 Warsztaty odbędą się 5 grudnia 2007 roku w Starostwie Powiatowym w Ełku (sala konferencyjna nr 22) w godz. 13-16 i prowadzone będą przez doradców Regionalnego Ośrodka EFS.Warsztaty połączone będą z konsultacjami indywidualnymi i planowane są pod kątem pracy nad własnymi pomysłami, które mogą być dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Udział w warsztatach i konsultacjach jest bezpłatny. 
  Data wprowadzenia: 2007-11-28 0753 Data upublicznienia: 2007-11-28 Art. czytany: 3543 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |