Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym
  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym
  FK-110-2/2022 
 
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU  
 
OGŁASZA NABÓR   
 
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1 
 
1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania: 
a) jest obywatelem polskim; 
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu; 
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku Specjalisty do Spraw Kadr i 2 lata stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i trzy lata stażu pracy zawodowej;  
 
2. Wymagania dodatkowe: 
a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem: 
-  Prawa Pracy, 
-  Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, 
-  Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, 
-  Ustawa o Archiwizacji Dokumentów, 
-  Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych, 
-  przepisów wykonawczych do w/w ustaw, 
-  Kodeks Pracy, 
-  Kodeks Cywilny, 
-  Kodeks Postępowania Administracyjnego, 
b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych; 
c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami; 
d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole; 
e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów; 
f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych  w pracy na w/w stanowisku; 
g) dobra organizacja pracy, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach; 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:      
 
a) Prowadzenie kadr tj.: 
- dokumentacja naboru i zwalniania pracowników, 
- teczek osobowych pracowników, 
- sporządzanie pism w sprawie zmian wynagrodzeń, przeszeregowań, nagród specjalnych i jubileuszowych, 
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników według potrzeb, 
- przyjmowanie wniosków urlopowych i ewidencjonowanie wykorzystania urlopów, 
- sporządzanie planów urlopów, 
- wyliczenie dni ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, 
- wyliczenie ekwiwalentu za pranie i używanie własnej odzieży roboczej pracownikom, 
- zaopatrzenie pracowników w środki rzeczowe (ręczniki, pasta BHP) i ubrania   robocze wg  obowiązującego przydziału, 
prowadzenie rejestru Poleceń Wyjazdu Służbowego i wydawanie pracownikom, 
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i płac, 
- aktualizacja i bieżące monitorowanie Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania.      
 
b) Prowadzenie sekretariatu:  
 - obsługa centrali telefonicznej i faxu, 
 - prowadzenie książki korespondencyjnej, 
 - adresowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 
 - rozliczanie zakupu i zużycia znaczków pocztowych, 
 - prowadzenie ewidencji : kart drogowych, pieczęci, 
 - zaopatrzenie biura w : 
1) przedmioty nietrwałe, 
2) środki trwałe i zaopatrzenie socjalne,  
3) druki, znaczki pocztowe i materiały biurowe niezbędne do prawidłowego 
funkcjonowania Ośrodka, 
4) zakup prasy i literatury fachowej określonej przez dyrektora i niezbędnej do funkcjonowania kadr i sekretariatu, 
 -  pisanie pism na  komputerze sprawozdań oraz  wszelkiej korespondencji  zleconej  przez dyrektora, 
 - gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, 
 - prowadzenie rejestru zarządzeń, 
 - informowanie Kierownika Wydziału Promocji, Kultury i Sportu o wszelkich zmianach mających wpływ na zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Dyrektora MOSiR, 
 - prowadzenie terminarza spotkań, 
 - przygotowywanie podróży służbowych, 
 - przygotowywanie zebrań, konferencji i narad, 
 - czynny udział w przygotowaniu wizyty gości. 
 
c) obsługa ZFŚS. 
 
d) prowadzenie archiwum zakładowego. 
 
e) składanie zamówień na  materiały potrzebne do funkcjonowania ośrodka. 
 
f) prowadzenie słownika CPV do zakupionych dostaw i usług. 
 
g) prowadzenie dokumentacji związanej z Ochroną Danych Osobowych (upoważnienia, oświadczenia, szkolenia pracowników), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
 
h) Współpraca i koordynowanie działań z Inspektorem Ochrony Danych. 
 
i) Przeprowadzanie okresowych (wyrywkowych) kontroli stanowisk pracy w zakresie prawidłowości zabezpieczenia i przechowywania danych osobowych. 
                                              
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 
 
1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1, 
2) Kontakt z kontrahentami, 
3) Zmienne tempo pracy, 
4) Praca wymagająca znajomości komputera, 
5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 
6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 
7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres. 
 
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: 
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 
 
6. Wymagane dokumenty: 
 
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej), 
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d, 
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania), 
5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru, 
6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru, 
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. 
 
7. Termin i miejsce złożenia dokumentów: 
 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9.00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 w sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do Spraw Kadr w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
 
8. Dodatkowe informacje: 
 
1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych, 
2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu, 
3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji, 
4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół, 
5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR, 
6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 
7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
 
Olecko dnia 2022-01-04 
                                                                                                                         Dyrektor MOSiR 
Andrzej Kamiński 
 
Sporządziła: Dorota Suchaczewska 
Sprawdziła: Tatiana Opanowska
  Data wprowadzenia: 2022-01-20 1651 Data upublicznienia: 2022-01-20 Art. czytany: 1344 razy
  
 |  
 
 |