Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym
  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym
  FK-110-1/2022 
 
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLECKU 
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
Księgowy w Dziale Administracyjno-Księgowym w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, 19-400 Olecko, ul. Park 1 
 
1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne wymagania: 
a) jest obywatelem polskim; 
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych, niekarana za przestępstwa gospodarcze lub wykroczenia przeciwko mieniu; 
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
d) posiada wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku księgowego i 1 rok stażu pracy zawodowej lub wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku i dwuletni staż pracy zawodowej;  
 
2. Wymagania dodatkowe: 
a) znajomość, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych ze stanowiskiem: 
-  Ustawa o Rachunkowości, 
-  Ustawa o Finansach Publicznych, 
-  przepisów wykonawczych do w/w ustaw, 
-  Ustawa o Zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych; 
-  Kodeks Cywilny, 
-  Kodeks Postępowania Administracyjnego, 
b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, programu F-K Symfonia, FAKT Kadry i Płace, oraz obsługa urządzeń biurowych; 
c) łatwość nawiązywania kontaktów oraz dobrej współpracy z kontrahentami; 
d) wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole; 
e) kreatywność, samodzielność podczas rozwiązywania problemów; 
f) umiejętność interpretowania aktów prawnych wykorzystywanych  w pracy na w/w stanowisku; 
g) dobra organizacja prac, dokładność, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach; 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:                                        1) Naliczanie wynagrodzeń i nagród pracownikom, sporządzanie list płac, 
2)Naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, itp. 
3) Sporządzanie list wypłat  świadczeń i pożyczek przyznawanych z ZFŚS,                                          
4) Sporządzanie zbiorowych list płac,                                                                                                  5) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników.                                                                                6) Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników,                                                                                 7) Potrącanie i rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP, 
8) Zgłaszanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie, 
9) Potrącanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników, zleceniobiorców itp., 
10) Potrącanie składek: PZU, KZP, pożycz. z ZFM,  itp. 
11) Prowadzenie zajęć komorniczych i potrącanie należności komorniczych z wynagrodzeń, 
12) Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, 
13) Sporządzanie i wydawanie pracownikom deklaracji RMUA, 
14) Sporządzanie rocznych deklaracji podatku dochodowego tj. PIT-4R,  PIT-8AR,PIT-11 itp. 
15) Rozliczanie podatku VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z podatku VAT. Sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, przekazywanie deklaracji VAT-7, JPK i rejestrów podatku VAT do Urzędu Miejskiego.  
16) Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie wynagrodzeń, podatku dochodowego i składek ZUS, 
17) Na prośbę pracownika sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń, 
18) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 . 
19) Ewidencja pozostałych środków trwałych, oraz środków nisko cennych (księgi ilościowe), 
20) Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do ksiąg, 
22) Dekretowanie dokumentów i wprowadzanie do ksiąg. 
 
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 
1) Praca w budynku piętrowym z windą, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku przy ul. Park 1, 
2) Kontakt z kontrahentami, 
3) Zmienne tempo pracy, 
4) Praca wymagająca znajomości komputera, 
5) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 
6) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 
7) Praca wymagająca sprawności fizycznej, odporności na stres. 
 
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru: 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w grudniu nie przekroczył 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 
 
6. Wymagane dokumenty: 
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej), 
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy wymienione w ust.1 pkt. d, 
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w przypadku posiadania), 
5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru, 
6) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata dotyczące naboru – zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru, 
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. 
 
7. Termin i miejsce złożenia dokumentów: 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 31 stycznia 2022 roku do godz. 9,00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Olecku ul. Park 1 sekretariacie A1/2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem 'Dotyczy naboru na stanowisko księgowa w Dziale Administracyjno-Księgowym, osobiście lub pocztą  
(liczy się data wpływu do MOSiR). Dokumenty, które wpłyną do MOSiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
 
8. Dodatkowe informacje: 
1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych, 
2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu, 
3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji, 
4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół, 
5) informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOSiR, 
6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, z tym że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 
7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
 
Olecko dnia 2022-01-04 
                                                                                                                         Dyrektor MOSiR                                                                                                                  Andrzej Kamiński 
 
Sporządziła: Dorota Suchaczewska 
Sprawdziła: Tatiana Opanowska 
 
 
  Data wprowadzenia: 2022-01-20 1605 Data upublicznienia: 2022-01-20 Art. czytany: 1494 razy
  
 |  
 
 |