|
|
|
|
Zamówienia publiczne Zakup usług
|
|
Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami w czasie realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt
Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.
Świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami w czasie realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Olecko w 2022 r.”
zgodnie z zarządzeniem nr ORN.0050.3.2021 Burmistrza Olecka z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na części:
1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usług weterynaryjnych polegających na:
1) elektronicznej identyfikacji - wszczepianiu mikrochipów psom z terenu Gminy Olecko;
2) dokonywaniu zabiegów sterylizacji bądź kastracji kotów (w tym kotów wolno żyjących) i psów z terenu Gminy Olecko, z zapewnieniem opieki okołooperacyjnej;
3) uśpienie ślepego miotu, zapewnienie stałej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt oraz zapewnienie opieki weterynaryjnej kotów wolnożyjących z terenu Gminy Olecko.
2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania punktu stacjonarnego lub punktu mobilnego na terenie miasta Olecko, w którym będą świadczone ww. usługi weterynaryjne.
2. Termin realizacji zamówienia: …...01.2022 r. - 31.12.2022 r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium, przy czym każda z części będzie oceniana oddzielnie:
Cena – 100 %
Zasady obliczania punktacji:
Każda usługa wyliczona oddzielnie według ustalonej wagi kryterium:
Lp.
Usługa
Waga kryterium
1. Wszczepienie mikrochipa dla psa
(zestaw do wykonania usługi dostarczy Zamawiający)
100%
2.
Zabieg sterylizacji bądź kastracji kotów i psów odpowiednio:
1. kocur 5%
2. kotka
20%
3. pies o wadze do 20 kg
20%
4. pies o wadze powyżej 20 kg
30%
5. suka o wadze do 20 kg
20%
6. suka o wadze powyżej 20 kg 5%
3.
Zabiegi weterynaryjne polegającej na:
1. uśpienie jednego ślepego miotu 20%
2. zapewnieniu stałej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
(cena obejmuje dojazd na miejsce zdarzenia, transport poszkodowanego zwierzęcia do siedziby Wykonawcy oraz jego podstawowe zaopatrzenie powypadkowe)
40%
3. zapewnienie weterynaryjnej opieki kotów wolno żyjących
(cena dotyczy diagnozy i ustalenia stanu zdrowotnego zwierzęcia)
40%
Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna usługa oceniona będzie według wzoru: cena usługi najniższej oferty dzielona przez cenę usługi oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium.
Wybór oferty najbardziej korzystnej cenowo nastąpi według powyższych kryteriów.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferty należy złożyć na załączonych formularzach, na każdą część oddzielnie.
2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia,
5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w ośmiu ratach po upływie każdego miesiąca.
6) zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku, gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.12.2021 r. do Urzędu Miejskiego przy Placu Wolności 3, Punktu Obsługi Interesanta do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:10 w pok. nr 4.
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 2 dni od dnia otwarcia ofert.
7. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Joanna Sagun - pok. nr 5, tel. 87 520 16 03.
8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.
Data wprowadzenia: 2021-12-23 1302 Data upublicznienia: 2021-12-23 Art. czytany: 1028 razy
|
|
» informacja o unieważnieniu postępowania - rozmiar: 195407 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt umowy - kastracja - rozmiar: 178311 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt umowy - zdarzenia drogwe, uśpienie - rozmiar: 187385 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt umwy - mkrochipy - rozmiar: 182007 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zaproszenie do złożenia oferty wraz z propozycją cenową - rozmiar: 184987 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 26435 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Przemysław Drozd
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|