Ogłoszenie o zamówieniu. 'Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku'
  Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku
  SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 
1.1.) Rola zamawiającego 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO 
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277 
1.5) Adres zamawiającego 
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3 
1.5.2.) Miejscowość: Olecko 
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400 
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie 
1.5.5.) Kraj: Polska 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected] 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl 
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - 
jednostka samorządu terytorialnego 
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
Zamówienia publicznego 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef44e2a-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088576/01 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:27 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
1.1.2 Budowa ulicy na odcinku od 11-go Listopada do ul.Produkcyjnej w Olecku 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 
94 ustawy: Nie 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu 
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną 
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania 
https://umolecko.logintrade.net/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków 
komunikacji elektronicznej: Tak 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie 
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/ 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, 
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a 
Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji. 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: 
– Internet Explorer 10 i nowsze, 
– Edge 
– Google Chrome 
– Mozilla Firefox 
– Opera 
Pozostałe wymagania techniczne: 
– dostęp do sieci Internet 
– obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax 
– włączona obsługa JavaScript 
– zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s 
– zainstalowany Acrobat Reader 
– zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub 
nowszy 
W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe: 
– Microsoft Edge 
– Google Chrome 
– Mozilla Firefox 
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: 
– Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. 
– Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. 
– Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. 
– Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien 
przekraczać 150 MB 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi 
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie 
są ogólnie dostępne: Nie 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
polski 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2021 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot 
odrębnego postępowania: Nie 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie 
przedmiotu zamówienia: Tak 
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu 
zamówienia: 
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz 
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. 
Produkcyjnej w Olecku w zakresie: ulic o długości 2371,34 m o nawierzchni 
asfaltowej/betonowej, ronda wraz z trzema dojazdami o długości 240,20 m o nawierzchni 
asfaltowej, łącznie 2611,54 m o parametrach: 
– klasa techniczna drogi - L i D, 
– prędkość projektowa Vp=50km/h, 
– szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m, 
– szerokość poboczy 0,5 - 1,5 m, 
– szerokość chodników 1,5m - 2,0m z płytki betonowej, 
– ciągi pieszo-rowerowe o szer. 3,5 m o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej 
(ścieżka rowerowa) i płytek betonowych (chodnik), 
– włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowanie o ruchu okrężnym trzywlotowym o 
średnicy zewnętrznej ronda 33,0 m, 
– oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu, 
w skład której wchodzą w szczególności: 
roboty drogowe: 
– T1 km rob. 0+000 - 1+125,8 (DW) - 1 084,00 m (z wyłączeniem dojazdu do ronda) 
– DW - T9 km rob. 0+075,6 / T10 km rob. 0 + 080,6 - 240,20 m (z dojazdem do ronda z odcinka 
T1) 
– T2 km rob. 0+000 (T1) - 0+417,0 (T1) – 417,04 m 
– T3 km rob. 0+000 (T1) - 0+282,0- 279,00 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) 
– T4 km rob. 0+000(T1) - 0+319.4 (T1) -319,40 m 
– T5 km rob. 0+014,6 -0+216,2 - 198,6 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) 
– T6 km rob. 0+000 -0+126,90 -123,90 m (z wyłączeniem odcinka od osi T3 do krawędzi) 
– T7 km rob. 0+000 -0+130,3 - 127,30 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) 
– T8 km rob. 0+00 -0+111,0 - 141,50 m (z wyłączeniem odcinka od osi T5 do krawędzi + 
odnoga) 
roboty telekomunikacyjne: 
– usunięcie kolizji 
roboty elektryczne: 
– oświetlenie – 3576 m 
– usunięcie kolizji 
roboty sanitarne: 
– kanalizacja deszczowa 
– odcinek T1 (RONDO-105,50 m; T1- 1087,90 m) - 1 193,40 m 
– odcinek T2 - 321,30 m 
– odcinek T3 - 236,50 m 
– odcinek T5 - 209,40 m 
– odcinek T6 - 112,30 m 
– odcinek T7 - 95,60 m 
– odcinek T8 - 93,20 m 
– przebudowa rowu - 41,00 m 
– przebudowa kanalizacji sanitarnej – 68,10 m, 
– przebudowa sieci wodociągowej – 75,70 m. 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych 
obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-11 do 2024-10-31 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na 
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 
4.3.) Kryteria oceny ofert 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
Kryterium 1 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 
4.3.6.) Waga: 60 
Kryterium 2 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 
4.3.6.) Waga: 40 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet 
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
Art. 109 ust. 1 pkt 4 
Art. 109 ust. 1 pkt 5 
Art. 109 ust. 1 pkt 6 
Art. 109 ust. 1 pkt 7 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z 
postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez 
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 
2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: 
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to 
z odrębnych przepisów: 
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności 
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej: 
a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz 
od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o 
wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł brutto na każdym obiekcie. 
UWAGA ! Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane 
roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom 
wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN 
należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o 
zamówienia w niniejszym postępowaniu. 
b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do 
wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownika budowy w 
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika 
robót sanitarnych. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w 
ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i 
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania 
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane 
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba 
będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje 
zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu 
samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – 
zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach 
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. 
U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych 
architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). 
3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których 
zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu 
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 64 
000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące 00/100); 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia 
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 
i 3 oraz ust. 2. 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które 
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: 
Nie 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ) 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety 
związane z realizacją zamówienia: Tak 
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: 
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 
95 ustawy 
SEKCJA VIII – PROCEDURA 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00 
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na 
Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego 
pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/ 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:30 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11
  Data wprowadzenia: 2021-06-21 1233 Data upublicznienia: 2021-06-21 Art. czytany: 2298 razy
  
 |  
 
 |