| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zamówienia publiczne   Zakup usług
 |  
| 
 |  
Zaproszenie do złożenia oferty Świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami w czasie realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt 
  Zaproszenie 
do złożenia oferty na zadanie pn. Świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami w czasie realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Olecko w 2021 r.”  
zgodnie z zarządzeniem nr ORN.0050.3.2021 Burmistrza Olecka z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł 
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na części: 
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usług weterynaryjnych polegających na: 
 
1)	elektronicznej identyfikacji - wszczepianiu mikrochipów psom z terenu Gminy Olecko; 
 
2)	dokonywaniu zabiegów sterylizacji bądź kastracji kotów (w tym kotów wolno żyjących) i psów z terenu Gminy Olecko, z zapewnieniem opieki okołooperacyjnej;   
 
3)	uśpienie ślepego miotu, zapewnienie stałej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń  drogowych z udziałem zwierząt oraz zapewnienie opieki weterynaryjnej kotów wolnożyjących z terenu Gminy Olecko.  
 
2. Termin realizacji zamówienia: ....04.2021 r. - 31.12.2021 r. 
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium, przy czym każda z części będzie oceniana oddzielnie: 
Cena  – 100 % 
Zasady obliczania punktacji: 
Każda usługa wyliczona oddzielnie według ustalonej wagi kryterium: 
 
Lp. Usługa	Waga kryterium 
1.	Wszczepienie mikrochipa dla psa (zestaw do wykonania usługi dostarczy Zamawiający) 100% 
2.	Zabieg sterylizacji bądź kastracji kotów i psów odpowiednio: 
                                        
 
	1.	kocur	5% 
	2.	kotka 	20% 
	3.	pies o wadze do 20 kg 20% 
	4.	pies o wadze powyżej 20 kg 30% 
	5.	suka  o wadze do 20 kg 20% 
	6.	suka o wadze powyżej 20 kg	5% 
3.	 
Zabiegi weterynaryjne polegającej na: 
 
	1.	uśpienie jednego ślepego miotu	20% 
	2.	zapewnieniu stałej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt  
(cena obejmuje dojazd na miejsce zdarzenia, transport poszkodowanego zwierzęcia do siedziby Wykonawcy oraz jego podstawowe zaopatrzenie powypadkowe) 40% 
	3.	zapewnienie weterynaryjnej opieki kotów wolno żyjących  (cena dotyczy diagnozy i ustalenia stanu zdrowotnego zwierzęcia) 40% 
 
 Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna usługa oceniona będzie według wzoru: cena usługi najniższej oferty dzielona przez cenę usługi oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium. 
 
Wybór oferty najbardziej korzystnej cenowo nastąpi według powyższych kryteriów. 
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty: 
1)	oferty należy złożyć na załączonych formularzach, na każdą część oddzielnie.  
2)	podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 
3)	oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 
4)	cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 
5)	wynagrodzenie za wykonanie usług  będzie płacone w ośmiu ratach po upływie każdego miesiąca. 
6)	zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w  przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku, gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC. 
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 marca 2021 r. do Urzędu Miejskiego przy Placu Wolności 3, pok. Nr 12 lub do Punktu Obsługi Interesanta do godz. 10:00.  
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:10 w pok. nr 4. 
 
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: 
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 2 dni od dnia otwarcia ofert. 
7. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: 
Beata Zabokrzycka - pok. Nr 2 tel. 87 520 33 01. 
 
8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):  W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
 
W załączeniu: druki  „propozycji cenowej” oraz umowy. 
  Data wprowadzenia: 2021-02-23 1513 Data upublicznienia: 2021-02-23 Art. czytany: 1727 razy
  
 |  
 
 |  
» informacja z otwarcia ofert - rozmiar: 742223 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» umowa czipowanie - rozmiar: 1502055 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» umowa sterylizacja i kastracja - rozmiar: 3127420 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» umowa zdarzenia drogowe i inne - rozmiar: 1894687 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» zaproszenie do złożenia oferty - rozmiar: 1407947 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 260856 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Przemysław Drozd
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |