| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zamówienia publiczne   Roboty budowlane
 |  
| 
 |  
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
  Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
  Ogłoszenie o zamówieniu 
Roboty budowlane 
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 
1.1.) Rola zamawiającego 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO 
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277 
1.5) Adres zamawiającego 
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3 
1.5.2.) Miejscowość: Olecko 
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400 
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie 
1.5.5.) Kraj: Polska 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki 
1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 09 64 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected] 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl 
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - 
jednostka samorządu terytorialnego 
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
Zamówienia publicznego 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b844dfe8-71db-11eb-86b1-a64936a8669f 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
Ogłoszenie nr z dnia 
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 
1.1.6 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 
94 ustawy: Nie 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu 
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną 
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania 
https://umolecko.logintrade.net/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w 
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków 
komunikacji elektronicznej: Tak 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie 
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/ 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii 
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy 
Olecko: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet 
Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe 
wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu 
XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego 
powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - 
Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku wymagania podpisu 
elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, 
Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11• dla Windows 8: Internet 
Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:• 
Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• 
Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne 
Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji 
Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi 
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie 
są ogólnie dostępne: Nie 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
polski 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.1.2021 
Ogłoszenie nr z dnia 
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot 
odrębnego postępowania: Nie 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie 
przedmiotu zamówienia: Nie 
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej 
Nr 2 w Olecku realizowanego w ramach Programu Sportowej Polski – dofinansowanie na 
podstawie wniosku pn: „Przebudowa boiska oraz przebudowa budynku związanego z obsługą 
płyty boiska z zagospodarowaniem terenu” o powierzchni całkowitej płyty boiska 1490,10 m²; 
ciągów pieszych oraz placów utwardzonych o powierzchni 427,40 m², oraz przebudowy 
budynku zaplecza o kubaturze 513,00 m³, w skład którego wchodzą w szczególności:1) Boisko - 
roboty przygotowawcze2) Boisko wielofunkcyjne3) Boisko- wykonanie ciągów 
komunikacyjnych4) Boisko - zagospodarowanie terenów zielonych5) Zaplecze boiska - roboty 
rozbiórkowe6) Zaplecze boiska - roboty dekarskie7) Zaplecze boiska -murowe8) Zaplecze 
boiska podłoża i posadzki9) Zaplecze boiska roboty wykończeniowe10) Zaplecze boiska 
stolarka11) Zaplecze boiska elewacja12) Oświetlenie i nagłośnienie boiska13) Instalacje 
elektryczne w budynku zaplecza14) Rozdzielnica RE15) Instalacje sanitarne wod-kan i co w 
budynku do obsługi boiska16) Przebudowa kanalizacji sanitarnej17) Odwodnienie boiska – 
drenaż18) Kanalizacja deszczowa19) Przyłącze kanalizacji deszczowej20) Remont dachu części 
nie objętej projektem - niekwalifikowaneSzczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiar robót/ślepy kosztorys, 
które stanowią integralną cześć umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. 
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z projektu 
budowlanego i STWiOR. 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych 
obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na 
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 
4.3.) Kryteria oceny ofert 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo 
Ogłoszenie nr z dnia 
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
Kryterium 1 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 
4.3.6.) Waga: 60,00 
Kryterium 2 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 
4.3.6.) Waga: 40,00 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet 
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
Art. 109 ust. 1 pkt 4 
Art. 109 ust. 1 pkt 5 
Art. 109 ust. 1 pkt 7 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z 
postepowania na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez 
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie 
gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do 
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych 
przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub 
finansowej:Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem 
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub 
zawodowej:a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 
(pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub 
budowy boisk i wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto na każdym obiekcie. UWAGA ! 
Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty 
stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom 
wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN 
należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o 
zamówienia w niniejszym postępowaniu.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub 
będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych 
stanowisk: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlane, kierownik robót 
elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych..Osoby, o których mowa powyżej winny 
posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz 
Ogłoszenie nr z dnia 
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane 
rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie 
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w 
budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej 
obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem 
państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania 
działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w 
budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, 
szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych 
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą 
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa 
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) 
podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 
118 ust. 3 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o 
udzielenie zamówienia: 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku 
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do 
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno 
być załączone do oferty. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które 
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: 
Nie 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ) 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety 
związane z realizacją zamówienia: Nie 
SEKCJA VIII – PROCEDURA 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umolecko.logintrade.net/ 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07 
Ogłoszenie nr z dnia 
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
  Data wprowadzenia: 2021-02-18 1319 Data upublicznienia: 2021-02-18 Art. czytany: 2316 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Edyta Arciszewska
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |