Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.
Burmistrz Olecka zarządzeniem Nr ORN.0050.134.2020 z dnia 25 września 2020 r. wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku.
Koordynator do spraw dostępności architektonicznej:
Urszula Dąbrowska - inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Telefon: 87 520 21 57
Koordynator do spraw dostępności cyfrowej:
Wojciech Wiktorzak - starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru
Telefon: 87 520 09 69
Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Alicja Mieszuk - starszy inspektor, koordynator ds. dostępności
Telefon: 87 520 09 62
e-mail: [email protected]
Data wprowadzenia: 2020-10-09 0906 Data upublicznienia: 2020-10-09 Art. czytany: 2802 razy
|
|