Zakres obowiązków
  Kontakt: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 1, 
pokój Nr 2, telefon 87 520 24 13 
 
Do głównych zadań pracownika należy: 
1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, weryfikacja zgodności danych z Rejestrem Dowodów Osobistych i bazą PESEL, usuwanie niezgodności, 
2) przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego oraz kradzieży tożsamości, 
3) wydawanie dowodów osobistych w urzędzie i poza urzędem, 
4) udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,  
5) prowadzenie spraw związanych z nadaniem numeru PESEL.
  Data wprowadzenia: 2020-07-03 0912 Data upublicznienia: 2020-07-03 Art. czytany: 2114 razy
  
 |  
 
 |