|
|
|
|
Zamówienia publiczne Zakup usług
|
|
Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko
Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko
Nr sprawy: GKO.7021.2.71.2019 Olecko, 17 grudnia 2019 r.
Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.
Utrzymanie szaletów na terenie miasta Olecko
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie funkcjonowania szaletów na terenie miasta Olecko:
- na Placu Wolności,
- na dworcu PKP przy ul. Wojska Polskiego,
- kabin sanitarnych: na plaży „Szyjka' (toaleta modułowa) i przy ulicy Letniej oraz innych miejscach wskazanych w ciągu roku przez Zamawiającego.
1.2. Zakres utrzymania i zasady funkcjonowania szaletów:
1) Wyposażenie szaletu w środki czystości tj. mydło, papier toaletowy, ręczniki, odpowiednio do ilości stanowisk.
2) Zapewnienie czystości i właściwego stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń i urządzeń zgodnie z przepisami dotyczącymi funkcjonowania tego typu obiektów, a także wymaganiami i zaleceniami Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olecku.
3) Szalety będą funkcjonować codziennie:
- szalet na ul. Wojska Polskiego w godzinach 8-18,
- szalet na Placu Wolności w godzinach 8-18, a w miesiącach letnich tj. od 1-go maja do 30 września w godzinach 10-22.”
- w czasie imprez masowych szalet na Placu Wolności powinien być czynny w zależności od potrzeb.
1.3. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć porozumienie z dzierżawcą części Placu Wolności pod prowadzenie sezonowej kawiarni na użytkowanie szaletu w godzinach pracy kawiarni nie objętych umową z Gminą.
1.4. Urząd Miejski w Olecku będzie ponosił koszty zużycia wody, odprowadzania ścieków, energii elektrycznej oraz remontu pomieszczeń i wymiany wyeksploatowanych urządzeń (nie dotyczy napraw bieżących i wymiany urządzeń zniszczonych w trakcie obowiązywania umowy).
1.5. Szalety i kabiny będą funkcjonowały przez okres całego roku (poza kabiną ustawioną na plaży ”Szyjka” , która czynna będzie od maja do września).
1.6. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego w czasie.
1.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy.
1.8. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC.
2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020r. - 31.12.2020r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %
Zasady obliczania punktacji:
Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia,
5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca.
6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku zmian ilości kabin sanitarnych zgodnie ze stawką za utrzymanie 1 szt. kabiny sanitarnej za 1 miesiąc określoną przez Wykonawcę w formularzu propozycji cenowej,
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 grudnia 2019 r.
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12
do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 09:10 w pok. nr 4.
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert.
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01.
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku.
W załączeniu:
druk „propozycji cenowej.
Data wprowadzenia: 2019-12-17 0853 Data upublicznienia: 2019-12-17 Art. czytany: 1501 razy
|
|
» Projekt umowy - rozmiar: 788714 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Propozycja cenowa - rozmiar: 188611 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Zaproszenie - rozmiar: 745164 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Kamil Gajewski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|