Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem  przy ul. Plac Zamkowy w Olecku
  Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem  przy ul. Plac Zamkowy w Olecku
  Nr sprawy: GKO.7021.2.72.2019	                                             Olecko, 17 grudnia 2019 r. 
							 
Zaproszenie 
do złożenia oferty na zadanie pn. 
 
Utrzymanie terenu amfiteatru „ Podzamcze” zlokalizowanego nad jeziorem  
przy ul. Plac Zamkowy w Olecku 
 
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych                (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami). 
 
1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  
 
Wykonawca w ramach utrzymania zobowiązuje się do: 
1)	codziennego otwierania i zamykania obiektu, amfiteatr ma pozostać otwarty w sezonie letnim w godzinach od 800 do 2200, w sezonie zimowym od godziny 800 do 2000; czas trwania sezonów zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w zależności od potrzeb, 
2)	zapewnienia funkcjonowania szaletu znajdującego się na amfiteatrze oraz ponoszenia kosztów utrzymania w zakresie środków higieny i czystości, 
3)	wywozu oraz dbania o stan techniczny i estetyczny pojemników na śmieci na terenie obiektu,  
4)	stałego utrzymania obiektu w czystości i porządku, usuwania zanieczyszczeń powstałych w związku z funkcjonowaniem obiektu, 
5)	koszenia trawy, nawożeniu trawników, roślin oraz ich pielęgnacji, 
6)	odśnieżania i zamiatania ciągów komunikacyjnych, usuwania opadłych liści i innych zanieczyszczeń, 
7)	sprzątania i mycia elementów użytkowych na terenie obiektu: siedzisk, ławek, koszy tak aby w ciągu całego roku zachowały one estetyczny wygląd, 
8)	zgłaszania potrzeb naprawy uszkodzonych elementów, 
9)	pielęgnacji drzew i krzewów znajdujących się na terenie amfiteatru  i jego sąsiedztwie, 
10)	odpady pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie. 
 
 
 
2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r. 
 
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: 
Cena  – 100 % 
Zasady obliczania punktacji: 
 Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;  
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty: 
1)	ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 
2)	podane ceny  mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 
3)	oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 
4)	cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 
5)	wynagrodzenie za wykonanie usług  będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 
6)	Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w  przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku, gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania OC. 
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 
 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. 
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12   
do godz. 13:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 13:10 w pok. nr 4. 
 
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: 
 
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: 
Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01. 
 
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):  W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do   podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
 
W załączeniu: druk  „propozycji cenowej”. 
  Data wprowadzenia: 2019-12-17 0837 Data upublicznienia: 2019-12-17 Art. czytany: 1775 razy
  
 |  
 
 |