Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie
  Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.  Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie
  Nr sprawy: GKO.7021.2.70.2019	                                             Olecko, dnia 17 grudnia 2019 r. 
							 
Zaproszenie 
do złożenia oferty na zadanie pn. 
 
Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie 
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych                (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami). 
 
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  
1.	Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa na tzw. „Wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie, na tarasach widokowych i terenach do nich przyległych oraz na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) na odcinku około 12 km. 
2.	Realizując §1 pkt. 1 niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na: 
1) usuwaniu zanieczyszczeń, obłamanych, suchych gałęzi oraz odrostów utrudniających widoczność i poruszanie się pieszych i rowerzystów w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż – 2 razy w tygodniu, 
2) ciągłej, pielęgnacyjnej przycinki drzew polegającej na  usuwaniu gałęzi zapobiegającej uszkodzeniu  mienia i osób fizycznych. 
3) opróżnianiu śmietniczek usytuowanych wzdłuż ścieżki i tarasów widokowych w zależności od potrzeb, w sezonie letnim minimum 3 razy w tygodniu oraz poprawianie ich stabilności (ustawianie, mocowanie przewróconych), zwożenie zniszczonych oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wymiany lub wykonania napraw, 
4) utrzymaniu czystości i porządku na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) oraz na tarasach widokowych, altanach i terenach do nich przyległych, 
5) informowaniu Zamawiającego o zniszczeniach i potrzebach naprawy lub wymiany elementów małej architektury i mostów,  
6) w okresie zimowym odśnieżaniu ścieżki- w zależności od potrzeb, 
7) w okresie letnim dwukrotnym wykoszeniu chwastów i trawy przy tarasach widokowych i wokół jeziora między ścieżką, a linią brzegową jeziora (pierwsze do 15 czerwca, drugie do 31 lipca) oraz w razie potrzeb na każde zgłoszenie zamawiającego, 
8) do końca kwietnia usunięciu liści niezebranych jesienią z nieutwardzonego odcinka ścieżki, 
9) sprzątaniu odcinka ścieżki - od mostu drewnianego do wysokości parkingu przy „szyjce” łącznie z terenem „plaż” – dodatkowo w zależności potrzeb (w okresie letnim zakłada się codzienne sprzątanie), 
10) bieżącym utrzymaniu utwardzonego odcinka ścieżki (od mostu kamiennego do „dzikiej plaży”) łącznie z mostem drewnianym polegającym na: 
a) usuwaniu z chodnika piasku, błota, wszelkich innych zanieczyszczeń oraz liści  jesienią,  
b) usuwaniu odrostów przy drzewach rosnących wzdłuż ciągu pieszego,  
c) cięciu i formowaniu żywopłotów, 
d) w okresie zimowym odśnieżaniu i likwidacji śliskości chodnika w stopniu umożliwiającym bezpieczne   korzystanie przez użytkowników, 
e) usuwaniu błota pośniegowego, 
f) trzykrotnym w ciągu tygodnia opróżnianiu śmietniczek (poniedziałek, środa, sobota),   a w czasie trwania imprez miejskich oraz w okresie letnim w zależności od potrzeb. 
11) prowadzeniu ewidencji istniejącego drzewostanu (w tym pozyskanego z wycinki drewna), zbieranie wniosków od osób fizycznych i innych organów  o potrzebie wycięcia bądź przycięcia drzew, przygotowywanie wniosków wraz z opisem i wskazaniem  miejsca drzewa do wycięcia, a następnie po uzyskaniu zgody od odpowiednich organów dokonanie wycinki drzew zgodnie ze wskazanym w decyzji terminie oraz odsadzenie, jeżeli decyzja tego wymaga, a także własna analiza potrzeb w tym zakresie (protokół z takiego przeglądu Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego w terminie do 30.04.2020 r. oraz do 30.09.2020 r.). Wykonawca, pozyskane drewno zagospodaruje we własnym zakresie, co zostało uwzględnione w ofercie cenowej. Odpady pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie. 
 
2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020r. - 31.12.2020r. 
 
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: 
Cena  – 100 % 
Zasady obliczania punktacji: 
 Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;  
 
4. Opis sposobu przygotowania oferty: 
1)	ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 
2)	podane ceny  mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 
3)	oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 
4)	cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 
5)	wynagrodzenie za wykonanie usług  będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 
6)	Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w  przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC. 
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty: 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. 
w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12   
do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15 w pok. nr 4. 
 
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: 
Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 
7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: 
Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01. 
 
8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):  W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do   podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
W załączeniu: 
druk  „propozycji cenowej”. 
  Data wprowadzenia: 2019-12-17 0830 Data upublicznienia: 2019-12-17 Art. czytany: 1692 razy
  
 |  
 
 |