Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13
  Olecko 15.06.2018 r. 
 
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: 
„Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13” 
 
zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity          Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się  
 
1)  Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej: 
     a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej, osobiście lub pocztą, na adres:               
         Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko 
     b) ofertę należy złożyć w zamkniętej, opisanej kopercie (dane firmy oraz nazwa zadania) 
     c) ostateczny termin wpływu oferty 21.06.2018r. do godz. 09:00. 
 
2)  Oferta powinna zawierać:  
     a) Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto całości zamówienia; 
     b) Termin zakończenia prac – nie później niż do 31.08.2018 r. 
     c) Okres gwarancji – nie mniej niż 36 m-cy; 
     d) Warunki płatności – nie mniej niż 21 dni od dnia złożenia faktury wraz z bezusterkowym  
         protokołem  odbioru. 
 
3)  Zakres prac przedmiotu zamówienia: 
     Wykonanie remontu pomieszczeń z dostosowaniem pomieszczeń biurowych oraz WC dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - poruszających się na wózku inwalidzkim: 
          - przebudowa ścianki działowej korytarza, co pozwoli na uzyskanie minimalnej  dopuszczalnej szerokości wynoszącej 120 cm, 
          -  poszerzenie istniejących otworów drzwiowych z wymianą nadproży do pomieszczeń przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 
          -   wykonanie robót wykończeniowych, związanych z przebudową pomieszczeń, 
          - wyposażenie WC w niezbędne wyposażenie i akcesoria dedykowane osobom niepełnosprawnym tj. sedes z deską sedesową, bateria, lustro z regulacją nachylenia, uchwyty poręczowe, 
          -  rozebranie posadzek oraz podłoża betonowego w budynku, przygotowanie podłoża   pod ułożenie nowych warstw posadzkowych oraz izolacji;  
          -   posadzka z płytek GRES antypoślizgowy, 
          -   pomalowanie ścian klatki schodowej. 
       
           Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – część ogólnobudowlana  oraz kosztorys ofertowy w  załączeniu. 
      	Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin i wykonania niezbędnych pomiarów we własnym zakresie na własny koszt. Specyfikacja planowanych   robót  (zakres) ma wynikać z rzetelnej oceny, opartej na wiedzy i doświadczeniu oferenta, sposób wykonania musi być zgodny z prawem budowlanym oraz technologią producentów. 
 
4)  Wymagania niezbędne do rozpatrzenia i przyjęcia oferty: 
     - terminowe złożenie kompletnej oferty. 
 
 
5)  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami są: 
      a) z ramienia Urzędu Miejskiego – Sławomir Hatalski, tel. 87 307 03 63 
      b) z ramienia Zarządcy – Helena Klimasara, tel. 87 523 42 57, 87 523 43 78 
 
6)  Cena będzie głównym, choć nie jedynym kryterium wyboru ofert. 
 
7) Wybór Wykonawcy nastąpi do dnia 25.05.2018 r. O wyborze Zarządca poinformuje 
     na  stronie internetowej (BIP). 
 
8)   Otwarcie ofert i wybór wykonawcy: 
- otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 21.06.2018r. o godzinie 09.10 w pok. nr 04 Urzędu Miejskiego w Olecku, 
- wybór wykonawcy nastąpi do dnia 22.06.2018 r.  
 
9)   Zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 
  Data wprowadzenia: 2018-06-15 1756 Data upublicznienia: 2018-06-15 Art. czytany: 1814 razy
  
 |  
 
 |