| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Organizacje pozarządowe   Aktualności
 |  
| 
 |  
Tworzenie bazy reprezentantów organizacji pozarządowych w komisjach konkursowych na 2017 r.
  Czekamy na zgłoszenia do 15 grudnia 2017
  Ogłoszenie w sprawie tworzenia bazy reprezentantów NGO w komisjach konkursowych na 2018 r. 
 
 
Zwracam się z prośbą do organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych  w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie o wskazanie, do 15 grudnia  br. osób, które mogłyby reprezentować organizacje w składach komisji konkursowych do oceny ofert   o dofinansowanie/powierzenie zadań publicznych w 2018 r.  
 
I. Informacje  ogólne 
 
1. Na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie zapraszam do zgłaszania osób reprezentujących organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3  na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach realizowanych   w  trybie w/w ustawy w 2018 r. 
2. Celem jest utworzenie bazy kandydatów na członków komisji konkursowych reprezentujących organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy, którzy są zainteresowani udziałem w pracach komisji konkursowych do oceny ofert składanych do realizacji w 2018 r. 
3. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniu komisji jej członkom nie będzie przysługiwać zwrot kosztów podróży ani diety. 
4. Komisje konkursowe co do zasady pracować będą w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Olecku.                W wyjątkowych sytuacjach komisje mogą działać po godzinach pracy Urzędu Miejskiego  w Olecku. 
5. Zgłoszenia będą honorowane na czas udzielonego pełnomocnictwa do reprezentacji,  nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2018 roku. Baza prowadzona będzie przez pracownika Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru Urzędu Miejskiego, inspektor Alicję Mieszuk. 
  
II. Wymagania stawiane kandydatom 
 
W skład komisji konkursowych mogą wchodzić reprezentanci organizacji pozarządowych   lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego                          i o wolontariacie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria: 
 
1) nie reprezentują organizacji/podmiotów biorących udział w konkursie; 
2) nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym    lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do ich bezstronności; 
3) mają doświadczenie w zakresie przygotowania wniosków o dotacje i/lub realizacji projektów; 
4) zostały delegowane do reprezentowania organizacji pozarządowej lub podmiotu wymienionego  w art. 3 ust. 3 zgodnie z zapisami statutu lub z innymi dokumentami. 
 
III. Zadania komisji konkursowej 
 
1. Ocena ofert będzie wg kryteriów wskazanych w ogłoszeniu konkursowym. 
2. Wypełnienie karty oceny merytorycznej, wraz z wpisaniem liczby punktów będących średnią z ocen przyznanych przez poszczególnych członków komisji. 
3. Przedstawienie Burmistrzowi Olecka ofert, którym rekomenduje się udzielenie dotacji. 
 
IV. Wybór kandydatów z bazy do prac w komisji konkursowej 
 
1. Komórka organizacyjna (wydział merytoryczny lub jednostka organizacyjna) wybierze osoby z bazy do udziału w pracach komisji konkursowej po uzgodnieniu z nimi możliwości ich uczestnictwa  w posiedzeniach komisji konkursowej w konkretnych terminach. 
2. Burmistrz Olecka powoła komisję konkursową nie później niż do dnia dokonania oceny formalnej złożonych ofert. 
 
V. Miejsce złożenia dokumentów 
 
Zgłoszenia, na dołączonym formularzu, (podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji zgłaszającej wraz ze zgodą kandydata na uczestnictwo  w pracach przyszłych komisji) należy złożyć  w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 19-400 Olecko,  ul. Plac Wolności 3. 
 
VI. Terminy składania dokumentów 
 
Nabór sukcesywny od dnia ogłoszenia naboru do 15 grudnia  2017 r. 
 
VII. Uwagi końcowe 
 
1. Zastrzegam sobie prawo do zmiany terminu składania zgłoszeń. 
2. Zgłoszenia, które nie będą zawierały wymaganych podpisów nie będą brane pod uwagę. 
3.Formularz zgłoszenia w załączeniu. 
 
Burmistrz Olecka 
Wacław Olszewski
  Data wprowadzenia: 2017-11-17 1039 Data upublicznienia: 2017-11-17 Art. czytany: 2457 razy
  
 |  
 
 |  
» Formularz zgłoszeniowy - rozmiar: 47104 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
 Wiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |