| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
AKTUALNOŚCI
 |  
| 
 |  
FIO `2012 - spotkanie konsultacyjne dla oleckich NGO.
  FIO `2012 - spotkanie konsultacyjne dla oleckich NGO. 
 
Maciej Juchniewicz, Radny Rady Miejskiej w Olecku zaprasza  przedstawicieli organizacji pozarządowych i pozostałych podmiotów pożytku publicznego działających na rzecz Miasta i Gminy Olecko na spotkanie konsultacyjno-doradcze w sprawie składania ofert w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (PO FIO `2012).  
 
Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli  organizacji i podmiotów, które zdecydowały się składać oferty w aktualnym naborze (do 13.02.2012 r.) i które mają konkretne pytania, wątpliwości dotyczące konstruowania projektu i procedury składania ofert. 
 
Spotkanie odbędzie się w dniu 10 lutego 2012 r. (najbliższy piątek) w godzinach 12.00-14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3. 
 
Prosimy o potwierdzanie udziału pod numerem telefonu: 692 905 346 lub e-mailowo: [email protected]. 
 
Organizacje, które nie mogą być na spotkaniu, a są zainteresowane konsultacjami – proszone są o kontakt telefoniczny lub/i e-mailowy. 
 
Informacje o FIO `2012 na www.pozytek.gov.pl' 
  Data wprowadzenia: 2012-02-08 1246 Data upublicznienia: 2012-02-08 Art. czytany: 3575 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Mateusz Łowczyński
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |