|
|
|
|
Urząd Miejski Zarządzenia V kadencja 2006-2010 Zarządzenia 2008 Zarządzenia 178-180
|
|
Zarządzenie Nr 179/08 z 3 stycznia 2008r. w sprawie umorzenia wierzytelności z tytułu zaległości czynszowych za pomieszczenie gospodarcze
Z A R Z Ą D Z E N I E NR 179 /08
BURMISTRZA OLECKA
z dnia 03 stycznia 2008 roku
w sprawie umorzenia wierzytelności z tytułu zaległości czynszowych za pomieszczenie gospodarcze
Na podstawie art.30 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.)oraz § 3 ust.2 uchwały Nr XLIV 340/06 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 30 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania wierzytelności Gminy Olecko i jej jednostek organizacyjnych z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności, a także organów do tego uprawnionych (Dz.Urz.Woj.Warm.-Maz.Nr 83 z 24 czerwca 2006r. poz.1433), zarządzam co następuje :
§ 1
Umarza się Panu Wincentemu Zamojskiemu zamieszkałemu w Olecku wierzytelność w kwocie 1.248,24 zł – z tytułu zaległości czynszowych w związku z przeprowadzonym remontem dachu.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Olecka
Wacław Olszewski
Data wprowadzenia: 2008-01-10 1441 Data upublicznienia: 2008-01-10 Art. czytany: 3222 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Tomasz Bellon
|
Rejestr zmian:
|
2008-01-10 1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Tomasz Bellon
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|