| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
Dostępność
 |  
| 
 |  
Standardy dostępności na terenie gminy Olecko
  Od 15 czerwca br. obowiązują standardy dostępności na terenie gminy Olecko. Zgodnie z zarządzeniem (w załączeniu) pracownicy Urzędu Miejskiego w Olecku, kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych, w tym samorządowa instytucja kultury oraz prezesi spółek komunalnych  mają stosować wprowadzone standardy. 
Projektowanie odpowiednich warunków w przestrzeni dla zróżnicowanej grupy użytkowników jest wyzwaniem. Standardy to dokument, który w przystępny sposób prezentuje wytyczne do projektowania i zagospodarowania wybranych  przestrzeni publicznych tak by były dostępne dla osób z różnymi potrzebami. Inwestycje, remonty czy modernizacje na terenie gminy Olecko  mają być realizowane zgodnie z zasadami dostępności architektonicznej opisanymi w standardach. Założeniem dokumentu jest wskazanie rozwiązań zmierzających do poprawy funkcjonowania osób z niepełnosprawnościami, co niewątpliwie będzie miało pozytywny wpływ również na inne grupy społeczne, np. osoby starsze lub rodziców z małymi dziećmi. 
  Data wprowadzenia: 2022-06-27 1543 Data upublicznienia: 2022-06-27 Art. czytany: 2321 razy
  
 |  
 
 |  
» Standardy dostpności dla Gminy Olecko - rozmiar: 12482721 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |