|
|
|
|
Jednostki organizacyjne Szkoła Podstawowa w Judzikach Deklaracja dostępności
|
|
Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności
Zarządzenie Nr 10/2020/2021
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Judzikach z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach
Na podstawie ar.14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się co następuje:
§ 1
wyznacza się pana Andrzeja Malinowskiego do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach
§ 2
Koordynator ds. dostępności realizuje w szczególności zadania związane z:
1. Wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Szkołę Podstawową w Judzikach,
2. Przygotowanie i koordynację wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
3. Monitorowanie działalności Szkoły Podstawowej w Judzikach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4. Przedstawianie Ministrowi Sprawiedliwości bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
5. Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 3
Zobowiązuje się pracowników Szkoły podstawowej w Judzikach do współpracy i realizacji zadań o których mowa w § 2
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Zarządzenie Nr 11/2020/2021
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Judzikach z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach
Na podstawie ar.14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się co następuje:
§ 1
wyznacza się panią Dorotę Miszczak do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach
§ 2
Koordynator ds. dostępności realizuje w szczególności zadania związane z:
6. Wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Szkołę Podstawową w Judzikach,
7. Przygotowanie i koordynację wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
8. Monitorowanie działalności Szkoły Podstawowej w Judzikach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
9. Przedstawianie Ministrowi Sprawiedliwości bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
10. Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 3
Zobowiązuje się pracowników Szkoły podstawowej w Judzikach do współpracy i realizacji zadań o których mowa w § 2
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Data wprowadzenia: 2021-10-19 1207 Data upublicznienia: 2021-10-19 Art. czytany: 1101 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Beata Prześniak
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|