| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
Dostępność
 |  
| 
 |  
Informacje o dostępności 
  Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 
 
Budynki urzędu są częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Przed budynkiem od ulicy Plac Wolności 3  są miejsca parkingowe dla osób  z niepełnosprawnościami. Przed wejściem do obu budynku znajduje się podjazd dla wózków oraz schody z poręczami. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z sygnalizacją dźwiękową, który przywołuje pracownika urzędu.  Drzwi wejściowe do budynku i korytarze są odpowiednio szerokie dla osób na wózkach. Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze. W związku z tym, że w budynku przy Placu Wolności 3 nie ma windy osoby z niepełnosprawnościami są obsługiwane na parterze - w Biurze Obsługi Klienta. 
 
Niedaleko  budynku przy ulicy Plac Wolności 1  znajdują się  miejsca parkingowe dla osób  z niepełnosprawnościami. Przed wejściem do  budynku znajduje się podjazd dla wózków oraz schody bez poręczy. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z sygnalizacją dźwiękową, który przywołuje pracownika urzędu. Drzwi wejściowe do budynku i korytarze są odpowiednio szerokie dla osób na wózkach. Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze. W budynku znajduje się winda obsługująca 1 piętro. 
 
Kontakt z pracownikami Urzędu 
 
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą: 
 
1. Napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Olecku,  Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, 
2. Przynieść pismo do Biura  Obsługi Klienta, które mieści się na parterze budynku przy Placu Wolności 3. 
3. Napisać pismo i wysłać na adres e-mail:  [email protected] 
4. Zadzwonić na numer 87 520 21 68. 
5. Przyjść do urzędu i spotkać się z pracownikami  w poniedziałek w godzinach 8.00-16.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30, 
6. Osoby głuche i słabosłyszące mogą także kontaktować się z pracownikami  on – line lub na  spotkaniu w urzędzie z udziałem  tłumacza (trzeba się wtedy umówić poprzez złożenie wniosku). Wniosek może być złożony: 
 
- w formie papierowej (wysłany pocztą do urzędu, złożony w Biurze Obsługi Klienta); 
- w formie wniosku wysłanego na adres e-mail [email protected] 
- w formie wniosku nagranego w postaci filmu w Polskim Języku Migowym i przesłanego na adres e-mail [email protected] 
 
Informacja o Gminie Olecko i zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Olecku w formie nagrania z tłumaczem języka migowego - Link do nagrania 
  Data wprowadzenia: 2021-06-08 0954 Data upublicznienia: 2021-06-08 Art. czytany: 2515 razy
  
 |  
 
 |  
» Tekst łatwy do czytania - pdf - rozmiar: 664549 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» Tekst łatwy do czytania - word - rozmiar: 368098 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» Tekst odczytywany maszynowo - pdf - rozmiar: 455118 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
» Tekst odczytywany maszynowo - word - rozmiar: 17752 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |