| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
Dostępność
 |  
| 
 |  
Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
  Burmistrz Olecka zarządzeniem Nr ORN.0050.134.2020 z dnia 25 września 2020 r. wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku. 
 
Koordynator do spraw dostępności architektonicznej:  
Urszula Dąbrowska - inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami 
Telefon: 87 520 21 57 
 
Koordynator do spraw dostępności cyfrowej: 
Wojciech Wiktorzak - starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru 
Telefon: 87 520 09 69 
 
Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej: 
Alicja Mieszuk - starszy inspektor, koordynator ds. dostępności 
Telefon: 87 520 09 62 
e-mail: [email protected] 
  Data wprowadzenia: 2020-10-09 0906 Data upublicznienia: 2020-10-09 Art. czytany: 2804 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |