| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Wydział Budownictwa i Inwestycji   Pracownicy wydziału   Andrzej Ostrowski
 |  
| 
 |  
Inspektor d/s budownictwa
  Zadania 
 
1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok. 
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji: 
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji; 
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych; 
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych; 
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. 
3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową Gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: 
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi; 
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi; 
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień 
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro; 
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej 
w złotych równowartości 30 000 euro; 
4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez: 
a) sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich 
i autorskich oraz protokołów odbioru robót; 
b) rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji; 
c) egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych; 
d) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji; 
e) przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji; 
f) sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę; 
g) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług; 
h) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych; 
i) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych, 
j) sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji 
do użytkowania; 
5. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji. 
 
Kontakt: 
Urząd Miejski 
Plac Wolności 3 
19-400 Olecko 
pok. 6 
tel. +87 307 03 13
  Data wprowadzenia: 2020-03-11 1044 Data upublicznienia: 2020-03-11 Art. czytany: 1985 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |