| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
 |  
| 
 |  
Zadania wydziału
  Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami 
Siedziba: Plac Wolności 3 
Kierownik Wydziału - Alicja Szałkowska 
 
1)	promocja intensyfikacji i modernizacji struktury produkcji rolniczej; 
2)	współpraca ze służbą ochrony roślin i nasiennictwa w zakresie ochrony roślin; 
3)	prowadzenie spraw z zakresu oszacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi: 
a)	przeprowadzenie lustracji na miejscu oraz dokonanie szacunku zakresu i wysokości szkód, 
b)	sporządzenie indywidualnych protokołów oszacowania szkód, 
c)	sporządzenie zbiorczych zestawień z oszacowania szkód, po zakończeniu szacowania szkód, 
d)	złożenie Wojewodzie Warmińsko-Mazurskiemu protokołów z oszacowania szkód. 
4)	wydawanie zezwoleń i nadzór nad uprawą maku i konopi; 
5)	ochrona zwierząt gospodarskich; 
6)	współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt; 
7)	powoływanie w drodze administracyjnej rzeczoznawców do oszacowania zwierząt oraz zniszczonych z nakazu organu Inspekcji Weterynaryjnej produktów pochodzenia zwierzęcego i sprzętu; 
8)	prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, w tym: 
a)	podawanie do publicznej wiadomości informacji prawem przewidzianych dotyczących polowań zbiorowych i indywidualnych, 
b)	opiniowanie rocznych planów łowieckich, 
c)	opiniowanie dzierżaw obwodów łowieckich, 
d)	przyjmowanie sprzeciwów w sprawie polowań zbiorowych, od właścicieli lub zarządcy gruntów w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwu lub życiu ludzi; 
9)	utrzymanie i konserwacja gminnych urządzeń melioracji wodnych; 
10)	nadzór i organizacja prac interwencyjnych i publicznych w zakresie konserwacji gminnych urządzeń melioracji wodnych; 
11)	zatwierdzanie ugody w sprawach zmiany stosunków wodnych na gruntach rolnych; 
12)	odszkodowania za wyznaczone części nieruchomości przyległych do wód publicznych objętych powszechnym korzystaniem 
13)	rozstrzyganie sporów o przywrócenie do stanu poprzedniego stosunków wodnych na gruntach rolnych; 
14)	współpraca z wydziałem PR przy organizacji dożynek gminnych; 
15)	przeprowadzanie spisu rolnego; 
16)	opracowania geodezyjne i kartograficzne gminnego zasobu nieruchomości; 
17)	zatwierdzanie podziałów geodezyjnych nieruchomości; 
18)	przygotowywanie projektów i wniosków w sprawie wymiany gruntów; 
19) rozgraniczanie nieruchomości; 
20) gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości; 
  Data wprowadzenia: 2020-03-10 1516 Data upublicznienia: 2020-03-10 Art. czytany: 3261 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |