| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Wydziały Urzędu Miejskiego   Urząd Stanu Cywilnego   Sprawy, które załatwia USC
 |  
| 
 |  
Rejestr Danych Kontaktowych
  Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) powstał w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy administracją publiczną, a osobami fizycznymi, które przekażą swoje dane do RDK. Dzięki temu administracja publiczna może mieć z tymi osobami bezpośredni kontakt, co przyśpiesza załatwianie spraw urzędowych. RDK jest rejestrem dobrowolnym, opartym o decyzję obywatela.  
 
Sam zdecydujesz, czy udostępnisz numer telefonu komórkowego czy adres e-mail lub oba.  
 
Dzięki RDK uzyskasz informacje na przykład o: 
1) dokumentach gotowych do odbioru,  
2) zbliżających się terminach ważności dokumentów, 
3) rozpatrzeniu złożonych wniosków,  
4) potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w zainicjowanych przez ciebie sprawach urzędowych. 
 
Dane kontaktowe możesz przekazać: 
1) osobiście przez internet – należy wówczas posiadać profil zaufany lub e-dowód, które pozwolą potwierdzić twoją tożsamość, 
2) w urzędzie – przez złożenie wniosku o dodanie, zmianę lub usunięcie danych kontaktowych. 
 
Aby dane kontaktowe znalazły się w RDK, powinieneś potwierdzić je specjalnym kodem potwierdzającym. Otrzymasz go SMS-em na telefon komórkowy lub mailem na adres e-mail. Możesz to zrobić od razu lub w ciągu 24 godzin od otrzymania kodu.  
 
Do potwierdzenia danych możesz także skorzystać z usługi: 
Potwierdź swoje dane kontaktowe w Rejestrze Danych Kontaktowych (RDK).  
 
Dane kontaktowe w każdej chwili możesz zmienić albo usunąć.  
 
W RDK gromadzone są następujące dane: 
1) imię i nazwisko, 
2) numer PESEL, 
3) numer telefonu komórkowego,  
4) adres poczty elektronicznej. 
 
 
Podstawa prawna 
1. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 
2. Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie rejestru danych kontaktowych.  
  Data wprowadzenia: 2020-01-16 1245 Data upublicznienia: 2020-01-16 Art. czytany: 2825 razy
  
 |  
 
 |  
» Wniosek o przekazanie, aktualizację, usunięcie danych kontaktowych - rozmiar: 158705 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |