| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Organizacje pozarządowe   Aktualności
 |  
| 
 |  
UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
  Informujemy, że w dniu 18 maja 2018 r. do Urzędu Miejskiego w Olecku wpłynęła uproszczona  oferta realizacji zadania publicznego  pt. „Z biegiem rzeki Legi” złożona przez Stowarzyszenie „Nasze Pasje” w Olecku. 
 
Zgodnie z art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uznając celowość realizacji zadania publicznego o charakterze lokalnym, zamieszcza się ofertę Stowarzyszenia „Nasze Pasje” w Olecku na okres 7 dni: 
1)	w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Olecku; 
2)	na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Olecku; 
3)	na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Olecku. 
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. 
  Data wprowadzenia: 2018-05-28 1400 Data upublicznienia: 2018-05-28 Art. czytany: 2214 razy
  
 |  
 
 |  
» UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO - rozmiar: 1059749 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Anna Mitin
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
2018-05-28 1. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Anna Mitin 2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Mitin 3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Mitin 
 |  
 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Miejski  w Olecku 
19-400 OLECKO 
Plac Wolności 1 
Plac Wolności 3 
tel.+87 520 21 68 
FAX +87 520 25 58
  
POI - Punkt Obsługi Interesanta 
tel.+87 520 20 67
  
Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
  
Godziny urzędowania: 
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
  
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117   
 
  Urząd Miejski w Olecku
  
  Starostwo Powiatowe  w Olecku
  
 
  
Administrator BIP: 
Wojciech Wiktorzak  
Urząd Miejski w Olecku 
Plac Wolności 3 
tel:87-520 09 69 
fax:87-520 25 58 
e-mail: [email protected]
  
 
 
  
 
 
  
  
  
 
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Admin 
 |  
| 
 |  
 
 |